
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Himara 28 Hotel położony jest w miejscowości Himara i oferuje restaurację, bezpłatne WiFi oraz widok na miasto. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Spille – kilka kroków od obiektu, Plaża Maracit – 300 m. Wyposażenie wszystkich opcji zakwaterowania obejmuje klimatyzację i telewizor z płaskim ekranem. Do dyspozycji Gości jest też balkon oraz prywatna łazienka z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków. W niektórych opcjach zakwaterowania znajduje się także kuchnia z płytą kuchenną. Każdego ranka serwowane jest śniadanie kontynentalne, pełne angielskie/irlandzkie i włoskie. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Prinos – 700 m. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Janina, znajduje się 143 km od obiektu Himara 28 Hotel.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 3 do lat 17 płacą € 10 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
restauracja, bar, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, usługa prasowania, dostęp do Internetu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), lokalizacja przy samej plaży, codzienne sprzątanie, posiłki dla dzieci, wino / szampan, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, plaża, całodobowa ochrona, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu
"Zalety: Lokalizacja bardzo dobra.
Wady: Brak osoby w recepcji, czekanie na pojawienie się kogokolwiek. Zepsuta lodówka i klamka do drzwi. Po zgłoszeniu tematu miał się do nas ktoś zgłosić by naprawić usterkę - nikt nie przyszedł. Nie ma sensu dopłacać za boczny widok na morze bo praktycznie morza nie widać. Śniadanie dobre, ale monotonne. Tylko kawa , herbata . Pozostałe na przykład soki płatne do śniadania."
"Wady: Blisko morza"
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: