
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Oferta obiektu DiliJazz Hotel & Restaurant położonego w miejscowości Dilidżan obejmuje taras, bar, sprzęt do grillowania oraz bezpłatne WiFi. Oferta obiektu obejmuje restaurację, ogród, a także saunę i wannę z hydromasażem. W hotelu zapewniono kryty basen, centrum fitness, wieczorną rozrywkę oraz wspólny salon. Obiekt oddaje do dyspozycji Gości klimatyzowane pokoje wyposażone w biurko, czajnik, lodówkę, minibar, sejf oraz telewizor z płaskim ekranem. W każdym pokoju zapewniono też balkon i prywatną łazienkę z prysznicem. W wybranych pokojach zapewniono kuchnię z mikrofalówką. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. Codziennie na miejscu serwowane jest śniadanie w formie bufetu. W obiekcie Goście mogą grać w tenisa stołowego. Okolica jest popularna wśród miłośników trekkingu. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Giumri, znajduje się 111 km od obiektu DiliJazz Hotel & Restaurant. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Please be aware that for group bookings of 3 rooms or more a different cancellation and deposit policy might apply.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 4 do lat 11 płacą AMD 7 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Osoby 12 lub więcej lat płacą AMD 10 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, sauna, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, usługa parkingowego, tenis stołowy, wanna z hydromasażem / jacuzzi, pokoje dźwiękoszczelne, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, ogrzewanie, Wi-Fi, pokoje dla alergików, kryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, kryty basen (czynny przez cały rok), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, klub dla dzieci, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, łaźnia publiczna, gry planszowe / puzzle, sala zabaw, plac zabaw, bufet z potrawami dla dzieci, parking przy ulicy, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, basen z widokiem, basen z podgrzewaną wodą, bar przy basenie, wino / szampan, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, fitness, zajęcia fitness, szatnia / przebieralnia, basen, wieczór filmowy, muzyka na żywo, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: