+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Grand Resort Jermuk features a sauna, indoor pool, fitness centre and hot tub. Free WiFi and free private parking are available on site. All rooms are air conditioned and offer a seating area, electric kettle, fridge and flat-screen TV. The bathrooms come with a hairdryer, bathrobes and slippers. Guests can dine in the hotel's restaurant and enjoy drinks at the bar. Other facilities include a 24-hour front desk, terrace and concierge service. Medical and spa procedures can be enjoyed at Wellness Clinic of the hotel for an additional price. Yerevan Train Station is 170 km away, and Zvartnots International Airport is 180 km from Grand Resort Jermuk.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Dzieci od lat 6 do lat 11 płacą AMD 5 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, pokój gier, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, bilard, tenis stołowy, kaplica / świątynia, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, kryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, bar przekąskowy, kryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, zajęcia fitness, szatnia / przebieralnia, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
"Zalety: Piękny obiekt w super lokalizacji. Fajna strefa relaksu.
Wady: Hotel bazuje na jednym wielkim oszustwie a Booking.com otrzymał o tym informacje. Minęło ponad 2 tygodnie od naszego pobytu a ani hotel ani Booking.com nic z tym nie robią. Mianowicie hotel sprzedaje opcję All inc. a faktycznie otrzymujesz opcję FB. Dodatkowo tak nie miłej i obojętnej obsługi nie widziałem w żadnym hotelu. Jedzenie jak na taki hotel jest bardzo słabe a śniadania w porównaniu do innych hoteli i pensjonatów w Armenii wychodziło najsłabiej."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: