"Wady: Hotel oszukuje gości. Używa wprowadzających w błąd nazw pokoi np. "z dwoma łóżkami", a potem wyszukiwarka bookingu źle je przydziela. w moim przypadku dla wyszukiwania dla 4 osób przydzieliło 2 takie. Na miejscu Pan w recepcji powiedział, że mam rezerwację 2 pokoi ale dla jednej osoby każdy i muszę dopłacić do drugich osób. Odpowiedziałem, że moja rezerwacja jest dla 4 osób. Kazał mi pokazać potwierdzenie i faktycznie w pewnym miejscu była notka, że cena pokoju jest skalkulowana dla jednego gościa. Dlaczego więc system przydzielił 2 a nie 4 pokoje??? W wyjeździe do Azerbejdżanu cały czas dokonywałem rezerwacji dla 4 osób i nigdzie indziej podobna sytuacja się nie przytrafiła. Złożyłem reklamację do bookingu ale jej nie uznano, odpowiedziano, że za ustalanie przydziału przez system pokoi odpowiada hotel, a ten nie poczuwa się do winy i uznano sprawę za zakończoną, Dodatkowo na zdjęciach widnieje piękny basen i dla którego wybrałem właśnie ten hotel, a który po przyjeździe okazał się pusty. To też reklamowałem ale booking podobnie jak i poprzednio odrzucił reklamację, twierdząc, że to obiekt musi ją zaakceptować. Nie bardzo rozumiem jak można odrzucić zarzut pustego basenu i dlaczego booking pozwala na takie przekręty!!!" ~Jan