+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
4-gwiazdkowy obiekt Deluxe Hotel Ganja znajduje się w miejscowości Gandża i zapewnia ogród, taras oraz bar. Oferta obiektu obejmuje restaurację, centrum fitness, a także kryty basen i saunę. Obiekt zapewnia całodobową recepcję, transfer lotniskowy, obsługę pokoju oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie znajduje się szafa, telewizor z płaskim ekranem oraz prywatna łazienka. Pościel i ręczniki są zapewnione. Każdą opcję zakwaterowania w obiekcie wyposażono w klimatyzację, a niektóre opcje zakwaterowania mają balkon. Codziennie serwowane jest śniadanie w formie bufetu, kontynentalne lub halal. Najbliższe lotnisko, Międzynarodowe lotnisko Gandża, znajduje się 8 km od obiektu Deluxe Hotel Ganja.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci od lat 6 do lat 12 płacą AZN 10 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Osoby 13 lub więcej lat płacą AZN 20 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, sauna, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, usługa parkingowego, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, pokoje dźwiękoszczelne, piesze wycieczki, obiady na wynos, biuro informacji turystycznej, łaźnia turecka / parowa, ogrzewanie, faks / ksero, jazda konna, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, kryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, kryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, łaźnia publiczna, bramki zabezpieczające dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, basen z podgrzewaną wodą, brodzik, zadaszony basen, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, łaźnia parowa, pakiet spa / wellness, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, fitness, szatnia / przebieralnia, basen, transfer, piesze wycieczki, wieczory tematyczne z kolacją, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, lekcje gotowania, muzyka na żywo, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
"Zalety: Sniafanie znakomite.Lokalizavja fobra"
"Zalety: Otrzymaliśmy pokój wielkości sporego mieszkania, ze strefą wypoczynkową, dużą łazienką, ogromnym łóżkiem. Był bardzo wygodny, a lokalizacja zachęcała do zwiedzania miasta.
Wady: Hałas od strony głównej drogi jednak przeszkadzał w nocy. Wleciały nam do pokoju komary, które męczyły nas bardzo podczas snu. Zapach w łazience z kanalizacji - nieodłączny element hotelowych pokoi w Azerbejdżanie. Nienajlepsze wifi."
"Zalety: Bardzo przyjemny hotel na kilka dni w Gandży. Miły, sympatyczny i pomocny personel. Mimo położenia blisko ruchliwej ulicy jest cicho i spokojnie. Wewnętrzny, bezpłatny parking. Basen hotelowy w cenie. Na powitanie dostaliśmy do pokoju talerz owoców. Dobre śniadania. W pobliżu sklepy i market spożywczy.
Wady: To nie wada, ale zależy od potrzeb. Hotel położony na wjeździe od strony Baku, więc do centrum trzeba pospacerować 20-25 minut"
"Zalety: Odpowiedni stosunek jakości do ceny, dobre śniadanie. Dobra lokalizacja"
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: