
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Starway Hotel oferuje zakwaterowanie w miejscowości Lenkoran. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak restauracja, bezpłatny transfer lotniskowy, obsługa pokoju oraz bezpłatne WiFi. Oferta hotelu obejmuje pokoje rodzinne. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono szafę. Każdą opcję zakwaterowania w obiekcie wyposażono w klimatyzację i telewizor z płaskim ekranem. Z niektórych pokoi roztacza się również widok na miasto. Wszystkie pokoje wyposażone są w biurko i czajnik. Pracownicy całodobowej recepcji, którzy mówią w języku azerskim, angielskim, rosyjskim i tureckim, zawsze chętnie służą pomocą. Najbliższe lotnisko, Międzynarodowe Lotnisko Lenkoran, znajduje się 5 km od obiektu Starway Hotel.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 6 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 5 lat płacą AZN 5 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 6 do lat 11 płacą AZN 15 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Osoby 12 lub więcej lat płacą AZN 25 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, obiady na wynos, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (bezpłatny), codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, gry planszowe / puzzle, parking przy ulicy, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, transfer, całodobowa ochrona, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: