+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
A spa centre, an outdoor pool, gym and bowling are offered at this 5-star hotel, set 5 km from Gabala Town. Free Wi-Fi and a 24-hour reception are featured at Qafqaz Resort Hotel. The elegant, air-conditioned rooms offer warm-coloured interiors and classic-style décor. Each room includes offers a flat-screen TV, a refrigerator and a private bathroom with free toiletries and a hairdryer. Qarabag Restaurant serves European cuisine, and Shirvan Bar offers a variety of drinks and snacks. Gabala Train Station is a 20-minute drive from Qafqaz Resort Hotel, and Gabala Airport is a 30-minute drive away.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 6 do lat 11 płacą AZN 15 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 12 do lat 17 płacą AZN 25 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Dzieci od lat 6 do lat 10 płacą AZN 15 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Osoby 11 lub więcej lat płacą AZN 25 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, bar, ogród, taras, pokoje dla niepalących, udogodnienia dla niepełnosprawnych, śniadanie w pokoju, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, usługa parkingowego, obiady na wynos, ogrzewanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, bar przekąskowy, parking na miejscu, prywatny parking, dostęp dla wózków inwalidzkich, wino / szampan, owoce, miejsce na piknik, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
"Zalety: Ogromny apartament rodzinny z ładnym widokiem na okolicę
Duży wybór dań w bufecie śniadaniowym
Wady: Brudna i poplamiona wykładzina na podłodze, odklejające się tapety i ślady po starych instalacjach w łazience
Nieprzygotowany apartament na 4 osoby - brak pościeli i ręczników (dostępne tylko dla 2 osób)
Uszkodzona sofa dla dzieci, niemożliwa do rozłożenia.
Udostępnione dodatkowe, rozkładane łóżka miały chyba ponad 20 lat i tylko około 5 cm grubości materac - bardzo niewygodne do spania nawet dla dzieci.
Recepcja hotelu 3 krotnie próbowała obciążyć moją kartę, za każdym razem podając nieprawidłową jej datę ważności, co skutkowało odrzucaniem płatności. Nie czekając na nasz przyjazd zablokowano moją kartę na Booking.com, a po przyjeździe bez problemu dokładnie tą kartą bez problemu uregulowałem płatność.
Recepcjonista po wydaniu kluczy (plastikowy breloczek oklejony plastrem z napisem 601) podał mi numer pokoju i informację, że jest na 6 piętrze. Po naszym przyjeździe z bagażami na 6 piętro okazało się, że nie ma tam żadnych numerowanych pokojów, a każdy z nich ma inną nazwę. Musiałem ponownie zjechać do recepcji, aby uzyskać informację, że numery apartamentów zostały zmienione na nazwy, ale recepcjonista tego nie powiedział, a żenująco wyglądający breloczek z kluczem, też był opisany tylko starym numerem pokoju).
Serwowanie jako dodatku do śniadania ciastek z dużym napisem "MOSKWA" w czasie rosyjskiej agresji na Ukrainę, w kraju który sam w styczniu 1990 został najechany przez tą samą Rosję, uważam za skandaliczne."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: