
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
This 3-star hotel offers free Wi-fi and comfortable accommodation, just few minutes from Oscar Niemeyer Museum and Muller Mall. Bristol Flexy Centro Cívico Hotel provides comfortably furnished rooms that include cable TV and 24-hour room service. Buffet breakfast, lunch, and dinner is served in the hotel’s restaurant and bar for a surcharge. Guests can make use of the fitness center and sauna. Bristol Flexy Centro is also close to Passeio Público Park and enjoys easy access to Curitiba city center. The property features a private/limited parking and costs R$ 25 per day.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Bristol Centro Civico Curitiba o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Zgodnie z brazylijską ustawą federalną nr 8.069/1990 osoby w wieku poniżej 18 lat mogą zameldować się w hotelu wyłącznie w towarzystwie rodziców lub upoważnionej osoby dorosłej. Jeżeli osobie niepełnoletniej towarzyszy osoba dorosła, która nie jest jej rodzicem, konieczne jest okazanie pisemnego upoważnienia zezwalającego na zameldowanie w hotelu osoby niepełnoletniej. Upoważnienie musi być poświadczone notarialnie i podpisane przez oboje rodziców. Wraz z upoważnieniem należy przedstawić notarialnie potwierdzone kopie dokumentów tożsamości rodziców. Osoby, które nie ukończyły 18 lat, zobowiązane są do okazania ważnego dokumentu tożsamości ze zdjęciem, który potwierdza jednocześnie tożsamość rodziców. Okazanie dokumentu wymagane jest także wówczas, gdy osobie niepełnoletniej towarzyszą rodzice. W przypadku gdy osobie niepełnoletniej towarzyszy tylko jedno z rodziców, konieczne jest przedstawienie potwierdzonego notarialnie upoważnienia podpisanego przez drugiego z rodziców wraz z potwierdzoną notarialnie kopią jego dokumentu tożsamości.
W przypadku rezerwacji więcej niż 4 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny
na miejscu (rezerwacja nie jest możliwa) w cenie 25 BRL za dzień.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 7 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, sauna, centrum fitness, centrum biznesowe, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, dostęp do Internetu, winda, sejf, ogrzewanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking w garażu, wino / szampan, meble ogrodowe, łaźnia parowa, fitness, puby, system alarmowy, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: