
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt APARTHOTEL VICTORY SOFIA położony jest w centrum miejscowości Sofia. Oferuje on bezpłatne WiFi oraz bezpłatny prywatny parking. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Sobór św. Aleksandra Newskiego – 1,2 km, Uniwersytet Sofijski im. Św. Klemensa z Ochrydy – 1,3 km. W obiekcie zapewniono część wypoczynkową z telewizorem z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych, kuchnię z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką i piekarnikiem, a także prywatną łazienkę z prysznicem oraz bezpłatnym zestawem kosmetyków. Do dyspozycji Gości jest też taras, a z okien roztacza się widok na miasto. Wyposażenie obejmuje także mikrofalówkę, płytę kuchenną i czajnik. Obiekt APARTHOTEL VICTORY SOFIA oferuje wypożyczalnię samochodów. W okolicy panują doskonałe warunki do uprawiania trekkingu. W pobliżu obiektu APARTHOTEL VICTORY SOFIA znajdują się liczne atrakcje, takie jak Teatr Narodowy im. Iwana Wazowa, Muzeum Archeologiczne i Rezydencja Prezydenta. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Sofia, znajduje się 4 km od obiektu APARTHOTEL VICTORY SOFIA. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.
parking, kort tenisowy, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, pokoje dźwiękoszczelne, piesze wycieczki, wypożyczalnia samochodów, ogrzewanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, sprzęt do tenisa, zajęcia jogi, piesze wycieczki, dostęp za pomocą kluczy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte
"Zalety: Czysto, kuchnia dobrze wyposażona, ekspres do kawy. Bez problemu zostawiliśmy bagaż w recepcji, bo lot powrotny mieliśmy późno. Dobra lokalizacja
Wady: Łazienka bez kabiny prysznicowej"
"Zalety: Czysta pościel. Dość szybkie WiFi. Sporo miejsca w salonie.
Wady: Większość, brak wyposażenia kuchni, oprócz kuchenki i mikrofali, które rzeczywiście stały, zastaliśmy: lodówkę, która nie miała drzwiczek od zamrażalnika -> wszystko mroziła na kość, brudny i śmierdzący piekarnik, żadnego garnka czy patelni, nie było nawet czajnika elektrycznego, żeby zagotować wodę, o reklamowanej kawiarce nie można było nawet pomarzyć. Jeden kubek i jedna szklanka, jeden kieliszek, brudne, klejące się talerze i brudne sztućce, bez noża do krojenia. Ogólnie kuchnia nie do użycia, a specjalnie ze względu na jej wyposażenie wybraliśmy to miejsce. W łazience nie było suszarki, rurka odpływowa zabezpieczona taśmą papierową malarską, W pomieszczeniu śmierdziało grzybem, ewidentnie po zalaniu. Panele odstawały spuchnięte. Pomieszczenie w żadnym razie nie było dźwiękoszczelne, wprost przeciwnie. Zepsute żarówki w kuchni i na balkonie. Niektóre kwestie mogłyby nie przeszkadzać, o ile właściciel by się nimi nie reklamował na stronie booking.com. A to one przeważyły przy wyborze lokalizacji. Przede wszystkim śmierdziało. Personel doradził nam, żeby wodę zagotować w piekarniku, tylko w czym? W jednym małym kubku 200 ml??? Nawet papier toaletowy na dwa dni tylko jeden. Zrezygnowaliśmy z drugiej nocy, szkoda, że nikogo nie zastaliśmy w recepcji, która miała być całodobowa, a nie była. Po trzecim telefonie nie odbierano od nas telefonów, dostaliśmy dwa stare zardzewiałe od środka garnki. Do tej pory nie dostałam propozycji rekompensaty choćby części kosztu drugiej nocy, z której nie skorzystaliśmy.."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: