
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Apartament Luxor Sweti Włas oferuje sezonowy odkryty basen, ogród i bar. Z okien roztacza się widok na ogród. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Sveti Vlas – West 2 – około 700 m. Oferta apartamentu obejmuje restaurację. W apartamencie zapewniono 1 sypialnię, 1 łazienkę, pościel, ręczniki, jadalnię oraz kuchnię z pełnym wyposażeniem. Do dyspozycji Gości jest także telewizor z płaskim ekranem oraz balkon z widokiem na basen. Okolica cieszy się popularnością wśród miłośników trekkingu. Na terenie obiektu Apartament Luxor Sweti Włas dostępny jest również taras słoneczny. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Sweti Włas Central – 1,3 km, Plaża Słoneczny Brzeg – 1,7 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Burgas, znajduje się 33 km od obiektu Apartament Luxor Sweti Włas. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Apartament Luxor Sweti Włas o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
Połączenie z Internetem nie jest dostępne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (rezerwacja nie jest możliwa).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, restauracja, bar, ogród, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, bezpłatny parking, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, windsurfing, piesze wycieczki, wypożyczalnia samochodów, ogrzewanie, odkryty basen, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, taras słoneczny, odkryty basen (czynny w sezonie), transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), park wodny, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, parking przy ulicy, brodzik, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, miejsce na piknik, basen dla dzieci, basen, plaża, transfer, całodobowa ochrona, basen
"Zalety: Ładny apartament, ładny basen, blisko sklep."
"Zalety: + Zdjęcia na bookingu przedstawiają stan faktyczny.
Wady: - Po dokonaniu rezerwacji i wpłaty otrzymaliśmy kod dostępu, ale numeru mieszkania już nie. Udało się to zweryfikować poprzez kontakt telefoniczny, choć dopiero po dłuższej chwili. Nic to, zdarza się.
- Na miejscu zostawiliśmy bagaże i udaliśmy się na zwiedzanie okolicy. Po powrocie czekała nas przykra niespodzianka: kałuża wody przy sedesie. Przy próbie jej spuszczenia, celem sprawdzenia co się dzieje, okazało się, że woda i nieczystości blokujące odpływ unoszą się niemal do wysokości deski, co uniemożliwiało korzystanie. Kolejnego dnia rano podjęliśmy próbę kontaktu z właścicielką- zadeklarowała, że zjawi się pan sprawujący opiekę nad obiektem celem usunięcia usterki. Po kilku godzinach i zakończonym w końcu sukcesem kontakcie z tymże panem okazało się, iż on się tym nie zajmuje i znowu zostaliśmy z niczym. Po kontakcie z właścicielką i ustaleniu godziny zjawienia się kogoś do naprawy czekaliśmy przeszło 2,5 godz. i nic. Kolejne 2 dni to dalszy brak interwencji. Po ponownym kontakcie z właścicielką usłyszałam, że sprzątaczka niczego nie zgłaszała (jakości swoich usług sprzątania zapewne też nie, ale zamieszczam zdjęcie na dowód) i informację, że ktoś zjawi się kolejnego dnia, który był 5 dniem naszego pobytu i jednocześnie dniem wyjazdu. Ogólnie, sytuacja niedopuszczalna, by goście przez cały urlop zmuszeni byli korzystać z toalety w restauracjach. Tłumaczenie się okolicznościami osobistymi też mało wnoszące do rozwiązania problemu, bo biznes to jednak biznes i klient ma prawo oczekiwać takiego minimum jak sprawna toaleta. Ogólnie mogło być inaczej, ale albo komuś średnio zależało na usunięciu problemu na bieżąco, albo pora zastanowić się nad innym sposobem reagowania w podobnych sytuacjach."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: