
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
"Zalety: Pokój :)
Wady: Śniadania"
"Zalety: Śniadania katastrofa, monotonne, zimne posiłki, codziennie takie same nic nie robione było na świeżo, jajka kilkudniowe, kiełbaski-parówki zimne w bemarze jajecznica z proszku.
Sztuczne niesmaczne soki.
Wady: Jestem zaskoczona podejściem personelu do klienta, bardzo Nieprzyjemi! np. Mój maz miał urodziny, nieoczekiwalismy ze bedą przy nim skakać ale nawet zwykłych życzeń a jak poprosiłam personel o pomoc w zorganizowaniu tortu niespodzianki zostałam nieprzyjemnie potraktowana i ze mam po chorwacku z nimi rozmawiac (niemiecki, angielski) nie chcieli słyszeć. Byliśmy w różnych hotelach innych państw naprawdę super do dziś na MEiL przychodzą życzenia a tu nawet z prośba nie można było nic załatwić!
Ale jeżeli ktoś miał pomarańczowa bransoletkę czyli VIP wchodzili w tyłek aż było to nieprzyjemne dla klientów!!!
I czego nigdy nie spotkałam w żadnym hotelu były dwie strony-wyremontowana w której my sie znajdowaliśmy, była sprzątana nie super ale była, za to tej drugiej mieliśmy znajomych którzy musieli prosić sie żeby było posprzątane trwało to 3-5 minut raz w tygodniu!
Tragedia jak można tak klientów traktować!
Wybraliśmy ten Hotel zamiast rezerwować pensjonat( finansowo dużo za dużo za brak podstawowych rzeczy)
ze względu na Córkę miały być animacje dla dzieci, przez 6 dni jak tam byliśmy ani jednego wieczoru ani w rytmie dnia oprócz 30 min fitness w basenie,nie było nic zorganizowane, przykre.
Nie polecam tego Hotelu!"
"Zalety: Świeżo wyremontowany, czyściutki pokój, wspaniały widok z balkonu na morze, bary i restauracje przy plaży, smaczne śniadanie, sympatyczny personel, bezpłatny parking, dobra lokalizacja, przy plaży koło Trogiru, oferty wycieczek i wypożyczalnie sprzętu wodnego przy plaży.
Wady: Brak leżaków przy basenie. Jest tam miejsce na zdecydowanie więcej leżaków, hotel powinien pomyśleć o zwiększeniu ilości. W restauracji w trakcie jedzenia podjechała pani sprzątająca ze stołu z wózkiem z wiarami do zgarniania resztek i brudnymi naczyniami co nieco obrzydziło mi komfort jedzenia. Zabieranie brudnych naczyń mogłoby odbywać się w bardziej subtelny sposób."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: