
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Hotel Riviera, usytuowany w miejscowości Starigrad-Paklenica, oferuje ogród, bezpłatny prywatny parking, taras oraz bar. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża hotelu Bluesun Camp Paklenica – 300 m. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak restauracja, bezpłatny transfer lotniskowy, obsługa pokoju oraz bezpłatne WiFi. Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak bankomat i usługa opieki nad dziećmi. Personel służy także pomocą w wymianie walut. W każdym pokoju w obiekcie znajduje się szafa, telewizor oraz prywatna łazienka. Pościel i ręczniki są zapewnione. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono część wypoczynkową. Każdego ranka serwowane jest śniadanie w formie bufetu, à la carte i kontynentalne. Obsługa recepcji, która mówi w języku bośniackim, niemieckim, angielskim i chorwackim, chętnie udzieli praktycznych informacji na temat okolicy obiektu. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Večka Kula – 1,2 km, Plaża Plantaža – 2,1 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Zadar, znajduje się 41 km od obiektu Hotel Riviera.
Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane. Bez dodatkowych opłat.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 6 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, usługa parkingowego, wymiana walut, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, obiady na wynos, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, bar przekąskowy, usługi konsjerża, zespół animatorów, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (bezpłatny), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), zaplecze do sportów wodnych na miejscu, transfer lotniskowy (bezpłatny), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, lokalizacja przy samej plaży, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, parking dla osób niepełnosprawnych, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, miski dla pupila, kawiarnia na miejscu, parasole przeciwsłoneczne, plaża, transfer, happy hour, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
"Zalety: Lokalizacja
Wady: Brak łazienki w pokoju, brak lodówki w pokoju. Personel był zaskoczony że jest zrobiona rezerwacja."
"Zalety: Tylko jeden mlody chlopak z obsługi chętny do pomocy.
Wady: Tragedia. Nikomu nie polecam. Po przyjeździe pomimo rezerwacji na booking okazało się że nie ma dla nas pokoju. Po awanturze przenocowali nas w pokoju dla obsługi. Nie polecam. Takich jak my było więcej, co chwilę ktoś przyjeżdżał z rezerwacją ale nie mieli wolnych pokoi !"
"Wady: Po przyjeździe na miejsce okazało się że pomimo rezerwacji brak pokoju dla mojej rodziny. Zostałem wystawiony do tak zwanego wiatru. Stanowczo odradzam rezerwacji w tym punkcie."
"Zalety: Nic bo nie dostaliśmy zarezerwowanego pokoju.
Wady: Nie mogę nic powiedzieć czy mi się podobało ponieważ nie otrzymaliśmy zarezerwowanego pokoju. Po prostu po dotarciu na miejsce okazało się że nie ma wolnych pokoi. Nie byliśmy jedynymi nabitymi w butelkę bo zaraz za nami dojechali turyści z Włoch i też zostali z niczym mimo rezerwacji i kilka minut później kolejni turyści odeszli z niczym. Wszyscy mieli rezerwację zrobioną. Obsługa mówi tylko po chorwacku i niemiecku. Jest jeden młody człowiek z którym udało się pogadać po angielsku ale jakby nie było go na zmianie nic się nie dowiesz. Jak się dowiedziałam booking.com obsługuje starszy pan który również po angielsku nie rozumie ( nawet gdy na jego prośbę aby zrozumiał wysłałam mu SMS po niemiecku) nie odpisał nic. Proszę nie rezerwujcie noclegu w tym hotelu bo zostaniecie z niczym. My przyjechaliśmy wieczorem z dwójką małych dzieci i miał to być odpoczynek przed kolejnym długim dniem podróży. Musieliśmy spać w aucie bo w okolicy nie było nic wolnego. Hotel znany jest z takich praktyk okolicznym hotelarzom i nikogo nie zdziwiła taka sytuacja. Powiedzieli mi że prawie codziennie ludzie są pozbawieni noclegu. Dlaczego booking nic z tym nie zrobi i nie blokuje takich nieuczciwych hotelarzy? Jestem rozczarowana a moje zaufanie do booking.com ogromnie spadło i chyba wolę indywidualnie sama znaleźć nocleg i przynajmniej widzę czy ktoś rzetelnie odpisuje na maile czy nie ma kontaktu. A ceny na serwisie nie są już tak atrakcyjne jak kiedyś. Umiesz liczyć licz na siebie znowu się sprawdziło. Brak pokoju dla nas, brak rzetelnej obsługi, szefa nie ma, kontakt tylko telefoniczny po niemiecku ale to starszy pan, który nawet jak zrozumie to nie przejmuje się błędami które sam tworzy na serwisie. W ciągu pół godziny takich osób dla których nie było miejsca mimo rezerwacji były trzy rodziny. Ile takich osób będzie w ciągu dnia?"
"Zalety: Pan, który podawał śniadanie był bardzo uprzejmy i sympatyczny. Niestety cała reszta przypuszczam, to nie jego wina. Woda leci, na głowę nie kapie, do morza blisko, pościel czysta, śniadania budżetowe. Te zdjęcia ładnego pokoju dot. kwatery z łazienką wspólną na korytarzu dla całego piętra.
Wady: Żeby nie było. Nie liczyłem na pobyt w Walldorf-Astoria. Od ponad 20 lat jeżdżę po Bałkanach, po naprawdę różnych regionach, i bogatych i biednych. To, że odpływ wody w podłodze łazienki jest wyżej niż podłoga i cały tydzień stoi woda, nie dziwi. To, że nie działa TV i mam zapewnienie, że będzie dziś na reperowane, najpóźniej jutro, też mi lotto, TV mi nie potrzebne a prosić się nie będę (nie zrobili). Ale jak dwa dni nie ma prądu i awaria była poważna a w XXI w. niestety do pracy i innych rzeczy potrzebny jest prąd to to poważnie utrudnia temat (min. klima i bojler kaput). Postanowiłem skrócić o jeden dzień pobyt i zwykła przyzwoitość, z racji poważnej awarii, z szacunku do niewymagającego klienta, wskazywała, żeby zwrócić za tę jedną noc. Ale właściciel mówi, napij się, zjedz coś, prąd będzie. Wiem, że będzie ale podobnie jak z innymi rzeczami, ich słowo to znaczy mniej więcej tyle co magi w zupie. Jak tam pojedziesz i coś będzie nie tak nie zostawaj. Jak od ręki nie poprawią, to nie poprawią. Ale nauczeni złymi opiniami, cwanie każą płacić od razu."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: