
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Villa Paula zlokalizowany jest w miejscowości Okrug Gornji na wyspie Čiovo, 2 minuty spacerem od plaży nad Morzem Adriatyckim. Oferuje on bezpłatne WiFi oraz odkryty basen. Wszystkie pokoje w obiekcie Villa Paula są klimatyzowane i dysponują balkonem. Każdy z nich wyposażony jest w telewizor LCD z dostępem do kanałów satelitarnych oraz proste meble. Obiekt jest oddalony o 2,5 km od Trogiru oraz o 15 minut jazdy od lotniska w Splicie. Z miejscowości Okrug Gornji można dotrzeć do Trogiru taksówką wodną, która kursuje co 15 minut. Dostępne są również połączenia autobusowe.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu B&B Villa Paula o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Paula: nieczynne od śr. 01 lis. 2023 do śr. 01 maj 2024 Bar jest nieczynny od śr. 01 lis. 2023 do śr. 01 maj 2024 W przypadku pobytu ze zwierzętami obowiązuje dodatkowa opłata w wysokości 40 EUR za zwierzę, za dzień.
W przypadku rezerwacji więcej niż 5 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 3 lat płacą € 10 za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci od lat 7 do lat 17 płacą € 40 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, kort tenisowy, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, usługa parkingowego, wymiana walut, masaż, windsurfing, pokoje dźwiękoszczelne, kajakarstwo, piesze wycieczki, kaplica / świątynia, sprzęt do grillowania, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, nurkowanie, jazda konna, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny w sezonie), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), zaplecze do sportów wodnych na miejscu, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, basen z widokiem, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, miski dla pupila, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, miejsce na ognisko, basen dla dzieci, basen, plaża, transfer, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, muzyka na żywo, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości
"Wady: Spędzaliśmy wakacje w tym hotelu pod koniec sierpnia, wszystko przebiegało w porządku do czasu ostatniego wieczoru gdzie właścicielka hotelu postanowiła nałożyć na nas karę 200 euro za domniemane zakłócanie ciszy. Zdziwiło nas to ponieważ żaden z gości hotelowych (którzy podobno nie mogli spać) nie zszedł zapukać i poprosić o ciszę, nikt nie zgłaszał żadnych skarg bezpośrednio do nas. Kiedy zeszliśmy na recepcje wyjaśnić cała sytuacje zderzyliśmy się ze ściana i niemiła reakcja obsługi, która powiedziała nam, że właścicielka hotelu stała pod naszymi drzwiami i słyszała ze to na pewno u nas jest głośno, pytanie które nasuwa się od razu to dlaczego nie zapukała prosząc o ciszę skoro przeszkadzało to innym gościom? Co tym gościom, którzy nie mogli spać po karze dla nas? Czy mieliby dostać jakaś „rekompensatę” w ramach naszej kary? Niestety ale dla nas brzmiało to jak wyłudzenie, jeśli coś komuś przeszkadza to dlaczego nie skonfrontowali się „na gorąco?”. Nie zgodziliśmy się na zapłatę i chwile później otrzymaliśmy wiadomość na whatsappie ze mamy 30 min na opuszczenie hotelu i dalsze pomówienia o tym, ze zwyzywaliśmy (!) room service kiedy panie sprzątające zapukały do naszych drzwi. Właścicielka stwierdziła ze powiedzieliśmy „get out of the door” co jest kompletnie nie zgodne z prawda ponieważ powiedzieliśmy do tej pani „dont dont No thanks”. Opuściliśmy hotel zgodnie ze słowami właścicielki.
Jest nam bardzo przykro w związku z zainstniala sytuacja, to zdarzenie zepsuło nam całe wakacje. Radzę uważać na ten hotel bo wasz pobyt tu może różnie się skończyć. Dodatkowo po przeczytaniu odpowiedzi hotelu na nawet mało nieprzychylne opinie jestem przerazona brakiem kultury wlascicielki i żałuje ze nie przeczytałam opinii wcześniej a jedynie zasugerowałam się dobrą średnią na booking.com"
"Zalety: przemiła obsługa"
"Zalety: Przesympatyczna obsługa. Fajna lokalizacja, możliwość posiedzenia na tarasie i nawiązania fajnych znajomości. Obsługa udziela informacji o atrakcjach wartych uwagi, plażach i restauracjach oraz sposobach dotarcia do nich.
Wady: Brak windy"
"Zalety: Śniadanie z dużą ilością potraw do wyboru, lokalizacja dobra, basen fajny - przez większość czasu mało ludzi (prawie prywatny) - polecam."
"Zalety: Bardzo miła obsługa, pyszne i różnorodne śniadania, blisko do plaży. Wszystko na plus."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: