+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Ten karaibski hotel znajduje się w miejscowości Westpunt, niedaleko plaży Playa Kalki i Kleine Knip. Oferuje on duży odkryty basen i basen dla dzieci, restaurację oraz przestronne apartamenty. Apartamenty w hotelu Rancho El Sobrino urządzone są w jasnych kolorach, mają wyłożone kaflekami podłogi, wyposażone są w drewniane meble i dysponują balkonem. W każdym z nich znajduje się aneks kuchenny z kuchenką i lodówką oraz część wypoczynkowa. Hotel El Sobrino Rancho oferuje bar na świeżym powietrzu oraz otoczony tropikalnym ogrodem taras. W kawiarni internetowej i restauracji serwowane są dania kuchni lokalnej i międzynarodowej. Można tu także posłuchać muzyki na żywo i skorzystać z organizowanej co jakiś czas promocji happy hour. Hotel Rancho el Sobrino położony jest niedaleko Parku Narodowego Shete Boka i parku Christoffel. W pobliżu dostępne są wspaniałe miejsca do nurkowania i tropikalne plaże.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Rancho el Sobrino o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Podczas zameldowania wymagane jest okazanie dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Państwa życzenia specjalne zostaną spełnione w zależności od dostępności w momencie meldowania się w hotelu. Nie możemy zagwarantować, że wszystkie życzenia specjalne zostaną spełnione, a realizacja niektórych z nich może wymagać uiszczenia dodatkowej opłaty.
W przypadku grup nie obowiązują warunki specjalne.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, restauracja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, sprzęt do grillowania, wypożyczalnia samochodów, nurkowanie, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, zjeżdżalnia wodna, parking przy ulicy, parking dla osób niepełnosprawnych, mały basen, wino / szampan, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, basen dla dzieci, basen, transfer, dostęp za pomocą kluczy, czujnik dymu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: