
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Hotel Casa del Mare - Blanche jest położony w mieście Herceg-Novi, w hrabstwie Herceg Novi. Dysponuje odkrytym basen czynnym w sezonie i prywatną plażą. Na miejscu znajduje się restauracja. Można tu również bezpłatnie korzystać z WiFi i prywatnego parkingu. Wszystkie pokoje w hotelu są klimatyzowane i dysponują telewizorem z płaskim ekranem. Niektóre oferują część wypoczynkową, a inne widoki na morze lub na ogród. W każdym z nich znajduje się łazienka. Dla Gości przygotowano szlafroki, kapcie i bezpłatny zestaw kosmetyków. Hotelowa recepcja jest czynna przez całą dobę. W okolicy panują doskonałe warunki do uprawiania rozmaitych form aktywnego wypoczynku, w tym windsurfingu oraz jazdy na rowerze. Na miejscu można wypożyczyć rowery. Wpisane na Listę światowego dziedzictwa Stare Miasto w Kotorze znajduje się w odległości 19 km od obiektu, a miejscowość Budva – w odległości 32 km. Dubrownik jest oddalony od obiektu o 57 km, a odległość od lotniska Tivat wynosi 12 km.
Swimming pool #1: nieczynne od wt. 02 kwi. 2024 do śr. 01 maj 2024 Swimming pool #1: nieczynne od wt. 01 paź. 2024 do czw. 01 maj 2025 W przypadku rezerwacji 2 lub większej liczby pokoi mogą obowiązywać inne zasady i dodatkowe opłaty.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 1 roku płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 9 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 10 do lat 17 płacą € 30 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci do 9 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Osoby 10 lub więcej lat płacą € 30 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, sauna, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, windsurfing, pokoje dźwiękoszczelne, kajakarstwo, piesze wycieczki, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, prywatna plaża, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny w sezonie), usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), sklep na miejscu, lokalizacja przy samej plaży, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, posiłki dla dzieci, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, miski dla pupila, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, udogodnienia spa, pakiet spa / wellness, basen, plaża, transfer, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
"Zalety: Pyszne śniadanie
Wady: Mały basen"
"Zalety: Położenie hotelu w bezpośrednim sąsiedztwie morza. Cisza, czyste pokoje, balkon z widokiem na morze. Restauracja serwuje dania z karty, na świeżo przygotowywane przez bardzo utalentowanego kucharza. Personel począwszy od recepcji, przez kelnerów i menadżera bardzo pomocny.
Wady: Wszystko, absolutnie nam się podobało."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: