
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
4-gwiazdkowy obiekt Ensana Hotel Pacifik usytuowany jest w miejscowości Mariańskie Łaźnie i oferuje bar. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Kolumnada przy Śpiewającej Fontannie – 400 m. Oferta obiektu obejmuje restaurację, centrum fitness, a także kryty basen i saunę. Obiekt zapewnia całodobową recepcję, transfer lotniskowy, obsługę pokoju oraz bezpłatne WiFi. W każdym pokoju w obiekcie znajduje się biurko, telewizor z płaskim ekranem oraz prywatna łazienka. Pościel i ręczniki są zapewnione. Pokoje wyposażone są w szafę. Codziennie serwowane jest śniadanie w formie bufetu lub kontynentalne. Obiekt Ensana Hotel Pacifik oferuje wannę z hydromasażem. Okolica jest popularna wśród miłośników narciarstwa i jazdy na rowerze. W hotelu działa także wypożyczalnia rowerów oraz wypożyczalnia samochodów. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Śpiewająca Fontanna – 400 m, Pałac i zamek w Beczowie nad Ciepłą – 22 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Karlowe Wary, znajduje się 38 km od obiektu Ensana Hotel Pacifik.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. When booking more than 9 rooms, different policies and additional supplements may apply.
W przypadku rezerwacji więcej niż 9 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Parking publiczny jest dostępny
przy sąsiednich ulicach (nie jest konieczna rezerwacja) w cenie 5 EUR za dzień.
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Osoby 13 lub więcej lat płacą € 90 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, kort tenisowy, sauna, centrum fitness, pole golfowe (w promieniu 3 km), pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, narciarstwo, fryzjer / salon piękności, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, wanna z hydromasażem / jacuzzi, piesze wycieczki, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, jazda konna, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, kryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, kryty basen (czynny przez cały rok), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, posiłki dla dzieci, parking w garażu, basen z podgrzewaną wodą, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, sprzęt do tenisa, kawiarnia na miejscu, udogodnienia spa, salon spa / strefa relaksacyjna, pakiet spa / wellness, fitness, basen, piesze wycieczki, muzyka na żywo, dostęp za pomocą karty, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: