
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Hotel Monumental znajduje się w kolonialnym centrum Santo Domingo, 10 minut spacerem od placu Plaza España i Katedry w Santo Domingo. Obiekt oferuje bezpłatne WiFi, bezpłatne śniadanie, taras i pokoje z klimatyzacją. Każdy pokój w hotelu Monumental został urządzony w ciepłej kolorystyce i wyposażony w telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów satelitarnych. Ponadto w pokojach mieści się łazienka z wanną lub prysznicem. Do dyspozycji Gości jest również sala komputerowa z dostępem do Internetu oraz wspólna kuchnia. Hotel jest usytuowany przy popularnej ulicy handlowej El Conde, w otoczeniu restauracji i barów. Od nadmorskiej promenady Malecón dzieli obiekt 450 metrów, a od budynku Museo de las Casas Reales – 650 metrów.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta są akceptowane. Bez dodatkowych opłat.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, pralnia, pokoje rodzinne, usługa prasowania, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wymiana walut, masaż, pokoje dźwiękoszczelne, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), wspólna kuchnia, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, wino / szampan, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, transfer, galerie sztuki, puby, wieczór filmowy, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, muzyka na żywo, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości
"Wady: Rezerwacja nie została dotrzymana , dostaliśmy pokój w innym hotelu ."
"Wady: Po przyjeździe okazało się, że personel nie widzi mojej rezerwacji. Gdyby nie wydruk ze strony booking pewnie nikt by nas tam nie przyjął. Na dzień dobry dowiedzieliśmy się, że nie ma dla nas pokoju i jedną noc spędzimy w nieklimatyzowanym pomieszczeniu, a następnego dnia wszystko będzie Ok. Było późno, więc się zgodziliśmy. Pokój był bez okien i klimatyzacji. Zamiast rączki prysznicowej ze ściany wystawała rura. Po wspaniałej nocy zeszliśmy zorientować się co z naszym pokojem, który wynajęliśmy. Pani z obsługi wzięła nas piętro wyżej, gdzie pokój wyglądał tak, jak ten z zeszłej nocy. Jedyne co Miał klimatyzator. Nadal bez okien. Ciężko spędzić kilka nocy w takim pokoju. Wyraziliśmy swoje niezadowolenie i pokazaliśmy, ze zapłaciliśmy za zupełnie inny pokój. Kiedy dowiedzieliśmy się, ze innego nie ma, a pokój który wybraliśmy jest tylko ,,na zdjęciu,, postanowiliśmy zrezygnować, jednak nikt nam nie chciał zwrócić pieniędzy. Finalnie zaproponowano nam pokój w innym hotelu. Jakościowo nie był adekwatny do tego, który myśleliśmy, ze wynajęliśmy, ale nie mieliśmy innego wyjścia. Czujemy się oszukani."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: