
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Mivida by Emaar - Residence Elegant Hospitality oferuje ogród, taras oraz różne opcje zakwaterowania, w których zapewniono klimatyzację, balkon i bezpłatne WiFi. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum handlowe City Stars Mall – 28 km. We wszystkich opcjach zakwaterowania znajduje się telewizor z płaskim ekranem oraz kuchnia z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką, piekarnikiem i ekspresem do kawy. Wyposażenie obejmuje także mikrofalówkę, płytę kuchenną i czajnik. Obiekt Mivida by Emaar - Residence Elegant Hospitality oferuje wypożyczalnię samochodów. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Międzynarodowe Centrum Konferencyjne w Kairze – 31 km, Meczet Al-Azhar – 33 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Kair, znajduje się 24 km od obiektu Mivida by Emaar - Residence Elegant Hospitality. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Jeśli dokonasz zniszczeń lub uszkodzeń w obiekcie w trakcie pobytu, możesz zostać poproszony o wniesienie opłaty do USD 100 po wymeldowaniu zgodnie z zasadami dotyczącymi zniszczeń obowiązującymi w tym obiekcie. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, obsługa pokoju, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, wypożyczalnia samochodów, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bar przekąskowy, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, transfer, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: