+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt La casa de naty by Ecuapolsky, usytuowany w miejscowości Tonsupa, oferuje odkryty basen, bezpłatny prywatny parking, ogród oraz wspólny salon. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Playa de Tonsupa – 400 m. Dostępne udogodnienia obejmują taras oraz bar. Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak wspólna kuchnia i całodobowa recepcja. Personel służy także pomocą w wymianie walut. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono patio. Każdą opcję zakwaterowania wyposażono w telewizor z płaskim ekranem, a niektóre opcje zakwaterowania mają balkon. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. Najbliższe lotnisko, Lotnisko General Rivadeneira, znajduje się 29 km od obiektu La casa de naty by Ecuapolsky.
Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, bar, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, wymiana walut, wanna z hydromasażem / jacuzzi, biuro informacji turystycznej, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, wspólna kuchnia, wspólny salon / sala TV, parking na miejscu, prywatny parking, gry planszowe / puzzle, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, niska umywalka, mały basen, brodzik, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, miejsce na piknik, basen, plaża, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: