+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Hotel Fiji Gateway położony jest naprzeciwko międzynarodowego lotniska Nadi i oferuje Gościom bezpłatny transfer lotniskowy. Na miejscu do dyspozycji Gości są 2 restauracje, bar oraz 2 baseny. W odnowionych pokojach w hotelu Fiji Gateway zapewniono klimatyzację i lodówkę. Dla Gości przygotowano także zestaw do parzenia kawy i herbaty. W każdym pokoju znajduje się łazienka z kapciami i suszarką do włosów. Baseny gwarantują rozrywkę Gościom w każdym wieku. W jednym z nich dostępna jest ogromna zjeżdżalnia, a drugi dysponuje dyszami do hydromasażu. Na terenie hotelu mieści się także kort tenisowy oraz bar przy basenie z 2 stołami bilardowymi. Restauracja Bure oferuje wyśmienite dania do wyboru z karty, a kawiarnia Palm Court Al Fresco serwuje dania kuchni lokalnej i zachodniej, którymi można się delektować w swobodnej atmosferze. Koktajle dostępne są w położonym przy basenie barze The Pool Bar. Hotel Fiji Gateway położony jest w odległości 8 km od miasta Nadi. Karty kredytowe Union Pay są akceptowane. UBEZPIECZENIE PODRÓŻNE: Zaleca się, aby klienci wykupili kompleksowe ubezpieczenie podróżne. Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za anulowanie rezerwacji z powodu choroby lub innych przyczyn. Z uwagi na pandemię COVID-19 do przybycia na Fidżi mogą być wymagane testy lub obowiązywać inne wymogi dotyczące ubezpieczenia medycznego. Goście powinni sprawdzić aktualne wymagania na stronie: https://www.fiji.travel/covid-19/travel-to-fiji. SIŁA WYŻSZA: Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie opóźnienia, dodatkowe wydatki lub niedogodności, które mogą być spowodowane bezpośrednio lub pośrednio wydarzeniami pozostającymi poza kontrolą obiektu (opóźnione loty, zamieszki, klęski żywiołowe, zamknięcia granic, pandemie czy awaria sprzętu).
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Fiji Gateway Hotel o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Pobyt w tym obiekcie w celu odbycia kwarantanny z powodu koronawirusa (COVID-19) nie jest możliwy.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i kosztuje 15 FJD za dobę .
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 1 roku płacą FJD 30 za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 11 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, kort tenisowy, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, plac zabaw dla dzieci, pokoje dźwiękoszczelne, obiady na wynos, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (bezpłatny), sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, płatne WiFi, zjeżdżalnia wodna, posiłki dla dzieci, parking dla osób niepełnosprawnych, brodzik, zadaszony basen, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, sprzęt do tenisa, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, udogodnienia spa, fitness, basen dla dzieci, basen, muzyka na żywo, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
"Zalety: Bardzo fajny hotel, zważywszy, że tam.nie ma razem plaży, miasta, lotniska, hotelu to chyba dobrze położony, fajny basen , mili ludzie na recepcji
Wady: Właściwie jeden mankament, wybierając pokój standard, na zdjęciu w pokoju są zasłonięte zasłony a to dlatego że za oknem jest ściana, a zmiana pokoju to co najmniej opcją podwójnej zapłaty, myślę, że w tym względzie hotel jest trochę nie fair, poza tym wszystko ok"
"Zalety: Bezproblemowa i pomocna obsługa, nikt nie oszukiwał, co mam wrażenie na Fidżi zdarza się jednak dość często. Bliżej lotniska już się nie da🙃 Elastyczna pora wymeldowania - my potrzebowałyśmy zostać kilka godzin dłużej, przedłużono nam pokój o 2h bezpłatnie a potem mogłyśmy swobodnie poruszać się po terenie hotelu, restauracji, korzystać z basenu. Aż do momentu, w którym można było ruszyć na lotnisko.
Wady: Niewielki wybór posiłków w restauracji, zwłaszcza lunch dość monotonny. Usługa prania jest, ale płatna za każdą sztukę odzieży. Jeśli ma się większe pranie, wychodzi dość drogo."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: