+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Seatiki Resort Fiji On Coast, usytuowany w miejscowości Sigatoka, oferuje odkryty basen, bezpłatny prywatny parking, ogród oraz wspólny salon. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Sunset Strip – 2,6 km. Oferta obiektu obejmuje obsługę pokoju oraz restaurację. Goście mogą zamówić drinka w barze. Obiekt oddaje do dyspozycji Gości klimatyzowane pokoje, w których zapewniono biurko, czajnik, lodówkę, sejf, telewizor z płaskim ekranem, taras oraz prywatną łazienkę z prysznicem. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono patio, a z wybranych pokoi roztacza się widok na góry. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. Codziennie na miejscu serwowane jest śniadanie kontynentalne. Obsługa recepcji, która mówi w języku angielskim i hindi, służy pomocą przez całą dobę. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Natadola Bay Championship Golf Course – 36 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Nadi, znajduje się 69 km od obiektu Seatiki Resort Fiji On Coast. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Seatiki Resort Fiji On Coast o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie.
W przypadku rezerwacji więcej niż 9 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych za dodatkową opłatą.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w wieku od 6 lat.
Dzieci od lat 6 do lat 17 płacą FJD 30 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
Dzieci
Akceptowane dzieci w wieku od: 6 lat.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, spa i centrum odnowy biologicznej, wanna z hydromasażem / jacuzzi, piesze wycieczki, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, jazda konna, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, płatne WiFi, łaźnia na świeżym powietrzu, posiłki dla dzieci, basen bez krawędzi, brodzik, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, miejsce na piknik, basen dla dzieci, basen, plaża, transfer, piesze wycieczki, happy hour, muzyka na żywo, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: