
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
2-gwiazdkowy obiekt RL Harbor Inn znajduje się w miejscowości El Nido. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża El Nido Beach – 400 m, Plaża Caalan Beach – 1,1 km. Oferta obiektu obejmuje usługę konsjerża, restaurację oraz taras. Obiekt zapewnia całodobową recepcję, transfer lotniskowy, obsługę pokoju oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono patio. Pokoje w obiekcie mają prywatną łazienkę z bidetem i bezpłatnym zestawem kosmetyków oraz wyposażone są w telewizor i klimatyzację. W wybranych opcjach zakwaterowania znajduje się również część wypoczynkowa. W każdym pokoju w obiekcie znajduje się prywatna łazienka z prysznicem. Najbliższe lotnisko, Lotnisko El Nido, znajduje się 7 km od obiektu RL Harbor Inn.
Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości PHP 1500 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu.
restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, masaż, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, nurkowanie, nurkowanie z rurką, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, bar przekąskowy, taras słoneczny, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, całodobowa ochrona, system alarmowy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: