
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
"Wady: Po wieczornym przyjeździe do obiektu okazało się, że pościel leży na łóżku, które było pokryte grubą warstwą piasku / brudu. Na toalecie były zaschnięte ślady moczu, a prysznic był pokryty brudnymi zaciekami. Po skontaktowaniu się z właścicielem stwierdził on, że nie ma go w mieście i mieszkanie może być posprzątane następnego dnia. Po moimm kategorycznym stwierdzeniu, że taka sytuacja jest niedopuszczalna i nie widzę możliwości mieszkania w takim syfie, właściciel przysłał jakąś kobietę, która potwierdziła nasze zastrzeżenia i zaczęła próbować czyścić toaletę domestosem (zacieki od moczu pokrywały deskę, a nie wnętrze toalety...) stwierdziwszy, że 'mieszkanie jest sprzątane tym, co zostawia właściciel i jest tylko domestos'). W tej sytuacji nie widzieliśmy mozliwości pozostania w tym lokalu. Po zgłoszeniu sprawy do Booking.com, właściciel kłamał, że 'mieszkanie było posprzątane' i odmówił zwrotu płatności. Booking.com również odmówił refundacji, łaskawie oferując refundację w wysokości...10%. Jak widać, platforma w żaden sposób nie chroni swoich klientów przed nieuczciwymi wynajmującymi. Podsumowując - zdecydowanie odradzam korzystanie z tego lokalu, jak również z usług booking.com"
"Zalety: Dwa pokoje z wygodnymi miejscami do spania, co było bardzo istotne przy 3 osobach. Rewelacyjna kuchnia, doskonale wyposażona. Funkcjonalna łazienka. Czystość. Dość dalekie położenie od centrum Gdyni rekompensował bardzo łatwy dojazd samochodem do wszystkich atrakcji Trójmiasta, Apartament godny polecenia."
"Zalety: Apartament to tak naprawdę pełnowymiarowe mieszkanie. Dogodna lokalizacja, wygodne parkowanie, duża kuchnia, komputer w pokoju, czysto i pachnąco."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: