+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Blue Marine Resort and Spa Hotel - All Inclusive położony jest zaledwie kilka metrów od morza. Na terenie obiektu znajdują się 2 odkryte baseny, 4 restauracje oraz centrum spa. Okna wszystkich pokoi wychodzą na morze i zatokę Mirabello. Każdy pokój jest klimatyzowany i wyposażony w niewielką lodówkę, suszarkę do włosów oraz telewizor z dostępem do kanałów satelitarnych. Na miejscu można korzystać z dostępu do Internetu. Hotelowe spa obejmuje kryty basen, saunę, wannę z hydromasażem, łaźnię parową oraz liczne gabinety zabiegowe. Przy plaży można uprawiać takie sporty wodne, jak kajakarstwo czy jazda na nartach wodnych. Główna restauracja serwuje rozmaite potrawy kuchni greckiej i międzynarodowej, którymi można się delektować, podziwiając widok na basen. Gotowanie na żywo odbywa się w Ya Mas, typowej restauracji grillowej oferującej spektakularną lokalizację z widokiem na morze. Restauracja Marino Al Mare z daniami do wyboru z karty oraz restauracja Olive Tree mieszczą się na 5. piętrze, skąd roztaczają się zachwycające widoki na morze. Obiekt Blue Marine Resort and Spa Hotel - All Inclusive dzieli 6 km od centrum miejscowości Agios Nikolaos oraz malowniczego portu. Odległość od Heraklionu wynosi około 63 km.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Blue Marine Resort and Spa Hotel o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Z uwagi na swoją budowę i lokalizację obiekt ten nie jest przystosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich oraz osób mających trudności z poruszaniem się. Oferta all inclusive obejmuje: - śniadanie w formie bufetu, późne śniadanie i przekąski po śniadaniu, - lunch w formie bufetu, - podwieczorek oraz kawę i rozmaite smakołyki, - kolację w formie bufetu, - 1 posiłek na tydzień w śródziemnomorskiej restauracji Olive tree lub we włoskiej restauracji Marino al Mare (w przypadku pobytów na co najmniej 7 nocy; wymagana jest wcześniejsza rezerwacja; Goście mogą wybierać spośród wszystkich restauracji), - posiłek w restauracji Ya Mas serwującej dania z grilla, - menu dla dzieci, - lody serwowane w barze przy basenie (w godzinach 10:00–18:00) i w restauracji głównej (w porze lunchu i kolacji), - napoje serwowane w godzinach 10:00–00:00 w barach i restauracjach na terenie obiektu, - lokalne napoje podawane podczas posiłków, w tym piwo, wino, napoje bezalkoholowe, wodę, herbatę, espresso, kawę filtrowaną, rakiję, ouzo i soki, - koktajle (8 koktajli alkoholowych i 3 koktajle bezalkoholowe).
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
parking, restauracja, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, sauna, centrum fitness, ogród, taras, transfer lotniskowy, wędkowanie, centrum biznesowe, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, pokój gier, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, plac zabaw dla dzieci, bilard, tenis stołowy, windsurfing, rzutki, wanna z hydromasażem / jacuzzi, kajakarstwo, piesze wycieczki, kaplica / świątynia, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, łaźnia turecka / parowa, ogrzewanie, faks / ksero, nurkowanie, jazda konna, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, kryty basen, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny w sezonie), kryty basen (czynny w sezonie), usługi konsjerża, zespół animatorów, klub nocny / DJ, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, zaplecze do sportów wodnych na miejscu, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, klub dla dzieci, sklep na miejscu, lokalizacja przy samej plaży, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, zabawki do wody, gry planszowe / puzzle, sala zabaw, plac zabaw, bramki zabezpieczające dla dzieci, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, bilety transportu publicznego, parking dla osób niepełnosprawnych, basen bez krawędzi, mały basen, bar przy basenie, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, wózki dziecięce, sprzęt do badmintona, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, miejsce na piknik, zabiegi upiększające, zabiegi na twarz, depilacja woskiem, manicure, pedicure, zabiegi na ciało, peeling ciała, body wrapping, udogodnienia spa, łaźnia parowa, salon spa / strefa relaksacyjna, pakiet spa / wellness, fotel do masażu, fitness, zajęcia jogi, zajęcia fitness, szatnia / przebieralnia, basen dla dzieci, basen, plaża, transfer, wycieczki rowerowe, muzyka na żywo, aerobik, bingo, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: