
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
"Zalety: Miła obsługa
Czysto
Świetnie śniadanie
Wady: Basen bez słońca pomiędzy murami"
"Zalety: Nowoczesne i przestronne pokoje, lokalizacja, wspaniała i życzliwa obsługa."
"Wady: Trochę zaskoczyły mnie słabe śniadania - mało lokalnych produktów"
"Zalety: Obiekt w pełnił zgody z opisem. Przemiły i pomocny personel.
Wady: Nic. Wszystko było w jak najlepszym porządku."
"Zalety: Doskonała lokalizacja. Pokój z widokiem na może. Doskonała przemiła zawsze uśmiechnięta obsługa. Polecam"
"Zalety: Wygodne pokoje , fajne śniadanie, vouchery na powitalne drinki, mieliśmy widok z okna na morze (na drugim pietrze pełny, na pierwszym częściowy ) blisko morza
Wady: Długie korytarze długo się szło do pokoju, ciasno w parkingu podziemnym"
"Zalety: Śniadanie urozmaicone, każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Bardzo miła obsługa hotelu."
"Zalety: polecam pokój na wyższym piętrze z widokiem na morze. wygodne łóżka.
śniadania bardzo dobre."
"Zalety: Bardzo komfortowe łóżka
Ciekawy wystrój
Śniadania na wysokim poziomie
Prywatny parking
Bardzo dobra lokalizacja
Widok na morze
Kulturalna obsługa
Wady: Na pewno odradzam osobom wrażliwym na światło w nocy. Zasłona mimo iż gruba nie zasłania okna całkowicie. Dodatkowo niekomfortowe okazało się użytkowanie łazienki. Światło w toalecie zapala się automatycznie i nie można go wyłączyć poza wyjęciem karty z gniazdka. Po ponownym wsadzeniu karty światło w toalecie zapala się natychmiast i przenika przez szklane drzwi i okna prysznica prosto do sypialni.
Najbardziej jednak rozczarowujące okazało się zderzenie rzeczywistości z opisem pokoju! Właściciel na listę UDOGODNIEŃ POKOJU wpisał sobie takie rzeczy jak:
- odtwarzacz wideo
- gry wideo
- odtwarzacz Blue-Ray
- serwis z filmami online (np. Netflix)
W rzeczywistości okazało się to tanim CHWYTEM MARKETINGOWYM!!
Kiedy próbowałem dochodzić swoich praw wytłumaczenie managera było następujące:
"W pokoju znajduje się TABLET Z DOSTĘPEM DO INTERNETU (akurat tej pozycji nie ma w opisie pokoju), a więc za jego pomocą może pan grać w gry i oglądać filmy VOD JEŻELI POSIADA PAN WŁASNE KONTO DO SERWISU świadczącego takie usługi jak np. na Netflix. Co do odtwarzacza Blue-Ray - JEŻELI MA PAN GO ZE SOBĄ (sic!) może pan z powodzeniem podłączyć go do telewizora, bo jest na to wtyczka. Poza tym chyba widać NA ZDJĘCIACH że nie ma takiego sprzętu (gry wideo, Blue-Ray) na wyposażeniu. Co więcej mógł pan zadzwonić i zapytać czy RZECZYWIŚCIE MAMY to w pokoju (no tak, bo przecież manager mógł przez przypadek coś dopisać i lepiej się upewnić jeśli na czymś nam zależy...)."
Oczywiście o rabacie nie było mowy. Przeprosin nie usłyszałem od niego. Manager powtarzał tylko jak refren, że "We are here to make you happy." Jedynie łaskawie zezwolił na zwrot kosztów jeżeli chcemy iść do innego hotelu. (co dla nas byłoby bardzo problematyczne)
Za to, że wpisał sobie na listę UDOGODNIEŃ POKOJU "czekoladki lub ciastka" - czego oczywiście nie było zostałem wyśmiany.
Tę jawną nieuczciwość zapamiętam sobie na długo!"
"Zalety: Wyśmienite śniadanie w ogrodzie, bardzo duży wybór i bardzo smacznie
Wady: nie dotyczy"
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: