+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Elektra Hotel & Spa jest dogodnie usytuowany naprzeciwko nowego portu w miejscowości Kalamata i oferuje pokoje z materacami ortopedycznymi i bezpłatnym WiFi. Na miejscu do dyspozycji Gości jest także sezonowa restauracja przy basenie na dachu oraz spa. Goście obiektu mogą bezpłatnie korzystać z sauny, łaźni tureckiej i siłowni, które znajdują się w centrum odnowy biologicznej Elektra. Wszystkie pokoje są klimatyzowane, jasne i przestronne oraz wyposażone w indywidualnie regulowane ogrzewanie oraz dźwiękoszczelne okna. Każdy z nich dysponuje również sejfem, 32-calowym telewizorem LCD oraz biurkiem. Do dyspozycji Gości są ponadto kapcie i szlafroki. Każdy pokój urządzony został we współczesnym stylu i oferuje nowoczesne udogodnienia oraz balkon. Codziennie rano serwowane jest obfite śniadanie amerykańskie w formie bufetu. Potrawy z karty dostępne są w ciągu dnia w restauracji głównej oraz w restauracji przy basenie. Obiekt znajduje się kilka minut od finansowej i handlowej dzielnicy Kalamaty. Można z niego łatwo dotrzeć do centrum miasta z mnóstwem atrakcji kulturalnych i klubów nocnych. Na miejscu znajduje się bezpłatny parking publiczny.
Restauracja na dachu czynna jest od maja do września.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny przy sąsiednich ulicach (rezerwacja nie jest możliwa).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 3 do lat 12 płacą € 15 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 4 do lat 16 płacą € 18 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, wędkowanie, opieka nad dziećmi, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, pokoje dźwiękoszczelne, kajakarstwo, piesze wycieczki, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, nurkowanie, jazda konna, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bankomat na terenie obiektu, bar przekąskowy, usługi konsjerża, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), zamykane szafki, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, parking przy ulicy, bilety transportu publicznego, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, wino / szampan, owoce, kawiarnia na miejscu, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: