+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Villa Vager Mani Hotel, położony w miejscowości Kalamata, oferuje ogród, zakwaterowanie w pokojach dla alergików, bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach oraz taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Paralia Akrogiali – 3 km. Ten 4-gwiazdkowy hotel zbudowany został w 1858 roku.W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Miejski Park Kolejowy Kalamata ( 13 km), Military Museum of Kalamata ( 14 km). W niektórych pokojach zapewniono balkon z widokiem na morze. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono biurko. Wszystkie opcje zakwaterowania w obiekcie mają prywatną łazienkę z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków oraz wyposażone są w telewizor z płaskim ekranem i klimatyzację. W niektórych opcjach zakwaterowania znajduje się również część wypoczynkowa. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. W obiekcie serwowane jest śniadanie à la carte lub kontynentalne. Okolica jest popularna wśród miłośników jazdy na rowerze. W obiekcie działa wypożyczalnia samochodów. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Benakeion Archaeological Museum of Kalamata – 14 km, Pantazopoulio Cultural Center – 14 km. Najbliższe lotnisko, Międzynarodowe lotnisko Kalamata, znajduje się 24 km od obiektu Villa Vager Mani Hotel.
Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Villa Vager Mani Hotel o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Z powodu koronawirusa (COVID-19) ten obiekt stosuje rygorystyczne zasady dystansu społecznego. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Bez dodatkowych opłat.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
zwierzęta domowe są akceptowane, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, dostęp do Internetu, pokoje dźwiękoszczelne, kajakarstwo, piesze wycieczki, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, nurkowanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, transfer (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking przy ulicy, parking dla osób niepełnosprawnych, wino / szampan, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, transfer, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, czujnik dymu, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: