
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Revekka Rooms zlokalizowany jest 20 metrów od kosmopolitycznej plaży Telonio i 100 metrów od centrum miasta Kisamos. Oferuje on klimatyzowane pokoje z balkonem i widokiem na miasto. Na terenie obiektu zapewniono bezpłatne WiFi. We wszystkich pokojach znajdują się drewniane meble, telewizor LCD, czajnik elektryczny, lodówka, sejf oraz łazienka z prysznicem. Przy plaży, 60 metrów od obiektu, mieści się restauracja Cellar z widokiem na zatokę w Kisamos. Codziennie rano można zjeść śniadanie złożone z produktów wytwarzanych na miejscu. W porze lunchu i kolacji serwowane są tradycyjne kreteńskie specjały i dania kuchni międzynarodowej. Restauracja zaprasza także na przekąski i lody. Dla dzieci przygotowano plac zabaw. Personel obiektu zapewnia pomoc w organizacji transferu, wynajmie samochodu i rezerwacji wycieczek z przewodnikiem. Goście otrzymują kupony rabatowe honorowane w kilku pobliskich lokalach. Obiekt oddalony jest o 25 minut jazdy od miasta Chania oraz o 40 minut jazdy od tamtejszego lotniska. Dostępne udogodnienia obejmują bezpłatny parking prywatny.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Revekka Rooms o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Z powodu koronawirusa (COVID-19) spa i siłownia są niedostępne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Z powodu koronawirusa (COVID-19) ten obiekt stosuje rygorystyczne zasady dystansu społecznego. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pobyt w tym obiekcie w celu odbycia kwarantanny z powodu koronawirusa (COVID-19) nie jest możliwy.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w wieku od 4 lat.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Dzieci
Akceptowane dzieci w wieku od: 4 lat.
parking, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, masaż, piesze wycieczki, obiady na wynos, jazda na rowerze, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, usługi konsjerża, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, parking przy ulicy, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, parasole przeciwsłoneczne, piesze wycieczki, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, lekcje gotowania, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
"Zalety: Chrissa z recepcji - niesamowicie wręcz uczynna i pomocna! Pierwszego dnia zapytała nas "Do you need any information?", po czym, nie czekając na odpowiedź, wyciągnęła mapę okolicy i zaczęła tłumaczyć:
- które atrakcje i plaże zobaczyć, co zabrać ze sobą (jedzenie, woda, dobre buty, buty do wody, parasol plażowy, ciuchy na przebranie, itp.)
- co robić gdy jest kiepska pogoda (pochmurno/wietrznie/pada)
- jak się dostać na poszczególne atrakcje, ile czasu trwa dojazd, ew. ile kosztuje bus/łódź
- gdzie warto zjeść obiad i jakiego typu jedzenie oferują, gdzie tanio a gdzie drogo
- gdzie wypić dobrą kawę (w tym gdzie "budżetową" na wynos)
- gdzie zjeść coś słodkiego, do której piekarni pójść
- gdzie są najbliższe sklepy i które są otwarte w niedzielę
- dała nam na koniec mapę z zaznaczonymi wszystkimi tymi miejscami i kilka ulotek różnych miejsc
Rano też często łapała nas jak wychodziliśmy i pytała co zamierzamy robić, po czym np. sprawdzała czy będzie tam wiało (ew. kiedy byłby lepszy dzień) albo czy jest słonecznie na kamerkach internetowych, sama też dzwoniła zapytać czy np. są miejsca na łódź, drukowała nam bilety, itp.
Pożyczyła nam też parasol plażowy (sama z siebie, zanim w ogóle przyszło mi do głowy żeby zapytać), miednicę na pranie na moją prośbę i dorzuciła nawet proszek do prania.
Jeśli chodzi o pokój - przestronny, jasny czysty. Codziennie było sprzątane, co drugi dzień świeże ręczniki i pościel. W pokoju mały sejf, suszarka do włosów, jakieś ustrojstwo na komary (nie korzystałem), zasłony blackout. Łóżko wygodne. Spory parking.
Hotel zlokalizowany ok. 1 minutę spaceru (nie przesadzam) od małego deptaku na brzegu morza, przy którym jest kilka fajnych knajp i barów, w tym "The Cellar", w którym na hasło "Revekka breakfast" dostaje się bardzo smaczne, zróżnicowane śniadanie z kawą z french press za 9€ na osobę - podobno śniadanie jest codziennie inne, ale byliśmy tylko raz, więc nie mogę potwierdzić.
Wady: Widok z pokoju raczej kiepski, na budynek naprzeciwko (i drzewko cytrusowe). Poduszki do spania wypchane tak, że głowa była uniesiona do góry pod nienaturalnym kątem (choć może kto inny uznałby za wygodne)."
"Zalety: Czystość, blisko morza i tawern i centrum miasteczka. Właściciele bardzo mili. Duży, wygodny pokój.
Wady: Wszystko było super."
"Zalety: Miła obsługa."
"Zalety: Spokojna okolica, blisko do plaży. Cudny personel .
Wady: Brak"
"Wady: Cały brodzik w grzybie i pleśni. I słabo posprzątane..."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: