+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Hotel Clara jest położony na niskim wzgórzu w miejscowości Petra na wyspie Lesbos, w regionie Avlaki. Znajduje się on zaledwie 200 metrów od piaszczystej plaży. Obiekt oferuje basen z wodą morską i restaurację z widokiem na Morze Egejskie. Ten tradycyjnie zbudowany obiekt oferuje elegancko umeblowane pokoje urządzone w pastelowej kolorystyce. Wszystkie z nich są klimatyzowane i dysponują umeblowanym balkonem z widokiem na Morze Egejskie. Wyposażenie pokoi obejmuje minibar oraz telewizor z dostępem do kanałów satelitarnych. Śniadanie w formie bufetu serwowane jest w hotelowej jadalni lub na tarasie z widokiem na morze. W ciągu dnia bar przy basenie zaprasza na wybór przekąsek. Na miejscu działa też tawerna serwująca domowe potrawy. Posiłki można zamówić także za pośrednictwem obsługi pokoju. W holu budynku zapewniono bezpłatny przewodowy dostęp do Internetu. Na miejscu dostępny jest także basen dla dzieci, plac zabaw i stół do ping ponga. Piaszczysta plaża w Petrze oddalona jest od obiektu o 10 minut spacerem, a plaża Anaxos – o 800 metrów. Od międzynarodowego lotniska w Mitylenie dzieli hotel Clara 60 km. Na miejscu dostępny jest bezpłatny prywatny parking.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Clara Resort o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Dodatkowe ręczniki basenowe oferowane są na życzenie i za dodatkową opłatą. Basen jest tymczasowo zamknięty.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 1 roku płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
parking, restauracja, obsługa pokoju, bar, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wymiana walut, masaż, pokoje dźwiękoszczelne, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny w sezonie), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, zabawki do wody, gry planszowe / puzzle, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, parking dla osób niepełnosprawnych, basen z widokiem, basen ze słoną wodą, mały basen, bar przy basenie, brodzik, wino / szampan, owoce, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, basen dla dzieci, basen, happy hour, dostęp za pomocą kluczy, czujnik dymu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostęp do personelu medycznego
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: