
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Kanakis Blue Beach Apartments jest usytuowany nad brzegiem morza w miasteczku Petres, położonym w pobliżu miasta Retimno. Na miejscu do dyspozycji Gości jest basen oraz taras słoneczny z widokiem na Morze Kreteńskie. Każda opcja zakwaterowania oferuje bezpłatne WiFi oraz balkon z widokiem na morze, basen i góry. Wszystkie studia oraz apartamenty są przestronne i gustownie urządzone. W każdym z nich mieści się aneks kuchenny z jadalnią, lodówką oraz płytą grzejną. Wyposażenie obejmuje klimatyzację, sejf oraz telewizor. Opcje zakwaterowania dysponują wyłożoną kafelkami łazienką z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Goście mogą korzystać z usług baru przekąskowego i obsługi przy basenie do późnych godzin wieczornych. Od kwietnia do października w obiekcie podawane jest śniadanie w formie bufetu. Obiekt Kanakis Blue Beach Apartments jest zarządzany przez nowe kierownictwo i znajduje się kilka minut spacerem od rozmaitych tawern oraz kawiarni. Od najbliższego supermarketu dzieli go 5 km. Odległość od miasta Retimno i tamtejszego portu wynosi 13 km, a od lotnisk w Chanii i Heraklionie – około 80 km. Na miejscu dostępny jest bezpłatny prywatny parking.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Kanakis Blue Beach Apartments o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. POOL: nieczynne od sob. 23 gru. 2023 do pon. 15 kwi. 2024 Goście, którzy potrzebują łóżeczka dziecięcego, proszeni są o wcześniejsze poinformowanie o tym personelu obiektu, ponieważ liczba dostępnych łóżeczek jest ograniczona.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 4 do lat 17 płacą € 25 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Osoby wiek bez znaczenia płacą € 25 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, bar, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, pokoje dźwiękoszczelne, kajakarstwo, piesze wycieczki, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, nurkowanie, jazda konna, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, prywatna plaża, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny w sezonie), usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, lokalizacja przy samej plaży, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, parking przy ulicy, parking dla osób niepełnosprawnych, basen z widokiem, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, płotek wokół basenu, basen dla dzieci, basen, plaża, transfer, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego
"Zalety: Hotel godny polecenia! Idealne położenie, dobra baza wypadowa do zwiedzania wyspy. Podstawowe wyposażenie pokoi, pokoje dość duże, idealnie utrzymywana czystość, pościel i ręczniki wymieniane co drugi dzień. Czyściutki basen, wystarczająca liczba leżaków. Z obu stron hotelu 2 super tawerny! Generalnie nie mamy nic do zarzucenia i będziemy wracać:)
Wady: nic"
"Zalety: Ogród, bliskość morza widok (ale nie z okna), basen, sympatyczna obsługa
Wady: Pokoje 4 osobowe tylko z widokiem na ruchliwą ulicę. Kuchenka jest i tyle. Nie ugotujesz nawet wody na spagetti. Ale jeśli szukasz mniejszego pokoju widoki na morze są obłędne !"
"Zalety: Śniadania dobre z potrawami kuchni lokalnej, przepiękny widok z tarasu na morze, piękne zachody słońca, prywatna plaża z możliwością kąpieli. Idealne miejsce dla par z dziećmi. Podwyższono nam standard pobytu przez zakwaterowanie w pokoju z widokiem na morze. To dzięki osobistej decyzji Pana Kanakisa. Życzę powodzenia i radości z pracy właścicielowi. Oby ciężkie czasy przeminęły i na twarzy pojawił się uśmiech i życzliwość.
Wady: Niestety mam mieszane uczucia z powodu incydentu, przed końcem wykwaterowania ,o 10:30 personel wszedł do wynajmowanego pokoju przy naszej obecności i zaczął bezceremonialnie remont pokoju. Zdenerwowany opuściłem pokój. Żądano ode mnie opłaty za kawę z pierwszego dnia kiedy mnie ją poczęstowano przy pierwszym śniadaniu nic o tym nie mówiąc, że trzeba za nią dodatkowo zapłacić. . Ocenę za pobyt podwyższyłem z powodu ciepłej i przemiłej pani, która poczęstowała nas tą kawą pierwszego dnia jak i też zrobiła przysmaki kuchni greckiej oraz przepięknego widoku z tarasu na może i prywatnej plaży. Ten pokój jak się okazało otrzymaliśmy dzięki właścicielowi obiektu Panu Kanakisowi. Mam wrażenie, że to nieporozumienie wynika z kryzysu jaki obecnie panuje w branży turystycznej. Zbyt małej ilości turystów."
"Zalety: Bardzo czysty, ładny hotel, z basenem, barem, tuż przy morzu. Bardzo sympatyczny gospodarz i profesjonalna obsługa."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: