
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Hotel Nefeli położony jest w miejscowości Platanias, 200 metrów od plaży. Do dyspozycji Gości jest basen z tarasem, na którym ustawione są leżaki. Na terenie obiektu mieści się bar koktajlowy przy basenie oraz restauracja serwująca lokalne specjały. Wszystkie klimatyzowane pokoje są jasne i odznaczają się gustownym wystrojem. Każdy pokój wyposażony jest w niewielką lodówkę, suszarkę do włosów oraz telewizor z dostępem do kanałów telewizji satelitarnej, w tym kanałów muzycznych. W holu hotelu Nefeli znajduje się całodobowa recepcja. Obiekt dysponuje niewielką siłownią, salonem fryzjerskim, gabinetem masażu oraz kącikiem z telewizorem z dostępem do kanałów telewizji satelitarnej. Restauracja zaprasza na śniadanie i kolację w formie bufetu. Lunch podawany jest przy basenie w barze oferującym dania do wyboru z karty. Na miejscu organizowane są m.in. wieczory greckie, imprezy karaoke oraz pokazy magii. Hotel Nefeli usytuowany jest 5 km na wschód od miasta Retimno. Tuż przed budynkiem zlokalizowany jest przystanek transportu publicznego. Obiekt zapewnia parking. Hotel dzieli 1 godzina jazdy samochodem od 2 lotnisk na Krecie. Odległość od lotniska w mieście Chania wynosi 70 km, a od międzynarodowego lotniska w Heraklionie - 80 km.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, sauna, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, pokój gier, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, plac zabaw dla dzieci, tenis stołowy, rzutki, wanna z hydromasażem / jacuzzi, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, łaźnia turecka / parowa, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny w sezonie), usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, bufet z potrawami dla dzieci, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, bilety transportu publicznego, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, zabiegi upiększające, udogodnienia spa, łaźnia parowa, pakiet spa / wellness, fitness, zajęcia fitness, trener personalny, basen dla dzieci, basen, transfer, wieczory tematyczne z kolacją, muzyka na żywo, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: