
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Luksusowy obiekt Rimondi Boutique Hotel jest usytuowany w mieście Retimno i dysponuje dużym patiem z basenem oraz palmami. Obiekt obejmuje 2 oddzielne budynki, w których dostępne są różne opcje zakwaterowania. Budynki zbudowano w odstępie 20 lat. Wszystkie apartamenty są nowoczesne. Ich wnętrza zdobią luksusowe tkaniny. W apartamentach zapewniono telewizor LCD z dostępem do kanałów satelitarnych oraz odtwarzacz DVD. W każdym apartamencie zapewniono bezpłatne WiFi, klimatyzację i minibar. W każdym pokoju znajduje się nowoczesna łazienka ze szlafrokiem, suszarką do włosów i zestawem luksusowych kosmetyków. Codziennie przy basenie serwowane jest śniadanie w formie bufetu, wzbogacone o tradycyjne akcenty. W oddalonym o 5 minut spacerem porcie weneckim i na Starym Mieście znajduje się wiele restauracji i barów. Goście mogą w 15 minut dojść na plażę Retimno. Doskonałym miejscem na chwilę odprężenia jest basen. Do dyspozycji Gości jest łaźnia turecka i gabinet masażu. Odległość od lotniska Chania wynosi 70 km. W bezpośrednim sąsiedztwie obiektu znajduje się prywatny i publiczny parking.
Śniadanie serwowane jest od 08:00 do 10:30. W przypadku rezerwacji grupowych obejmujących więcej niż 5 pokoi mogą obowiązywać inne zasady działalności obiektu oraz dodatkowe opłaty. W bezpośrednim sąsiedztwie obiektu znajduje się prywatny i publiczny parking.
W przypadku rezerwacji więcej niż 5 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 1 roku płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, sauna, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, wanna z hydromasażem / jacuzzi, pokoje dźwiękoszczelne, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, łaźnia turecka / parowa, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, bar przekąskowy, taras słoneczny, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, wino / szampan, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, wózki dziecięce, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, zabiegi upiększające, zabiegi na twarz, depilacja woskiem, makijaż, manicure, pedicure, zabiegi na ciało, peeling ciała, body wrapping, terapia światłem, udogodnienia spa, łaźnia parowa, salon spa / strefa relaksacyjna, pakiet spa / wellness, masaż pleców, masaż szyi, masaż głowy, masaż całego ciała, basen, transfer, galerie sztuki, happy hour, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu
"Zalety: Lokalizacja, atmosfera, przyjazny personel, pokoje"
"Zalety: Fantastyczne miejsce. Obsługa zawsze pomocna, dbająca o komfort gościa i uśmiechnięta. Hotel jest niczym oaza. Nieopodal ciesząca się uznaniem restauracja Castelo. Warto zrobić rezerwacje bo nie zawsze mieli miejsca. Wrócimy do Rimondi zapewne. Pozdrawiamy przesympatyczny Personel a szczególnie Panią z recepcji. Beata"
"Wady: Jedna z dwóch poduszek w łóżku była twarda, nic więcej"
"Zalety: Świetna obsługa, świetne baseny, wspaniale kosmetyki i wygodne łóżka."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: