
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Riglia Residence, położony w miejscowości Riglia, oferuje bezpłatne WiFi, klimatyzację, odkryty basen oraz ogród. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Pantazi Beach – 1 km, Jaskinie Diros – 44 km. Do dyspozycji Gości jest balkon. Z okien roztacza się widok na ogród. W willi zapewniono taras, 3 sypialnie, salon z telewizorem z płaskim ekranem, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, takim jak lodówka i zmywarka, a także 3 łazienki z bidetem. Goście mogą podziwiać widok na basen. W obiekcie do dyspozycji Gości przygotowano też 3 łazienki z prysznicem i wanną z hydromasażem. Pościel i ręczniki są zapewnione. Obiekt Riglia Residence oferuje wannę z hydromasażem. Na miejscu dostępny jest plac zabaw i sprzęt do grillowania, a w okolicy panują doskonałe warunki do uprawiania jazdy na rowerze. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Miejski Park Kolejowy Kalamata – 45 km, Military Museum of Kalamata – 45 km. Najbliższe lotnisko, Międzynarodowe lotnisko Kalamata, znajduje się 56 km od obiektu Riglia Residence. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Riglia Residence o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) ten obiekt nie przyjmuje gości z niektórych krajów w okresie obowiązywania tych wytycznych. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może akceptować rezerwacje tylko od kluczowych pracowników/podróżujących dysponujących specjalnym pozwoleniem, którzy przedstawią odpowiedni dowód po przyjeździe. Jeśli taki dowód nie zostanie przedstawiony, rezerwacja zostanie odwołana po przyjeździe. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Z powodu koronawirusa (COVID-19) ten obiekt stosuje rygorystyczne zasady dystansu społecznego. Ze względu na koronawirusa (COVID-19) upewnij się, że rezerwujesz ten obiekt zgodnie z wytycznymi władz lokalnych w miejscu docelowym, w tym między innymi dotyczącymi celu podróży i maksymalnego dozwolonego rozmiaru grupy. Dla osób, które mają widoczne objawy koronawirusa (COVID-19) potwierdzone przez lekarza z licencją, dostępne są bezpłatne testy PCR na koronawirusa. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości EUR 200 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu.
zwierzęta domowe są akceptowane, kort tenisowy, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, usługa prasowania, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, masaż, plac zabaw dla dzieci, wanna z hydromasażem / jacuzzi, kajakarstwo, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, ogrzewanie, nurkowanie, jazda konna, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, odkryty basen (czynny przez cały rok), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), zaplecze do sportów wodnych na miejscu, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, bilety transportu publicznego, basen bez krawędzi, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, sprzęt do tenisa, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, miejsce na ognisko, basen, transfer, galerie sztuki, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, happy hour, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, lekcje gotowania, muzyka na żywo, system alarmowy, czujnik dymu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: