
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
4-gwiazdkowy obiekt Amour Holiday Resort położony jest w miejscowości Sidari i oferuje ogród oraz bar. W hotelu zapewniono bezpłatne WiFi. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Plaża Paralia Sidari (kilka kroków od obiektu), Plaża Paralia Kanali tou Erota ( 1,1 km). Oferta hotelu obejmuje centrum fitness, odkryty basen i taras. Na miejscu działa też restauracja. Obsługa recepcji, która mówi w języku niemieckim, greckim i angielskim, służy pomocą przez cały dzień. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Paralia Apotripiti – 1,3 km, Zamek Angelokastro – 22 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Korfu, znajduje się 35 km od obiektu Amour Holiday Resort.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
restauracja, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, dostęp do Internetu, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, faks / ksero, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, bar przekąskowy, tylko dla dorosłych, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking przy ulicy, bar przy basenie, wino / szampan, owoce, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, fitness, basen, muzyka na żywo, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
"Zalety: Lokalizacja, bardzo mili kelnerzy i barmani
Wady: Jedzenie tragedia, codziennie praktycznie to samo, co nie stanowiłoby większego problemu, gdyby bylo chociaż smaczne - a tu totalnie wszystko obrzydliwe do tego zalane litrami tłuszczu. Mimo all inclusive, codziennie musieliśmy jeść na mieście, bo tych rzeczy po prostu nie dało się jesć. Druga sprawa personel - w recepcji Panie bardzo miłe, jednak z każdym problemem byliśmy odsyłani od managera, który chyba był postrachem całego hotelu. Dodatkowo hotel chętnie przyjmuje gości z Rosji, którzy zachowują się w tragiczny sposób. Sami byliśmy świadkiem sytuacji, kiedy wróciliśmy wieczorem do pokoju, a nasze sąsiadki z Rosji w środku nocy rozkręcały na balkonie imprezę słuchając bardzo głośno muzyki. Kiedy nasi sąsiedzi zgłosili to, jedna z dziewczyn wpadła w furię, zaczęła wykrzykiwać wyzwiska i obrazy zarówno w nasza stronę, jak i sąsiadów którzy to zjawisko zgłosili. Kiedy kolejnego dnia poszłam do recepcji porozmawiać na temat poprzedniego wieczoru, recepcjonistki poszły po menagera który oczywiście zbagatelizował cały problem, poklepał mnie po ramieniu i powiedział, żeby się nie przejmować, bo Panie z Rosji za dużo wypiły… Porażka.
Jeśli chodzi o sam pokój, to mieliśmy dziurę w ścianie przy drzwiach balkonowych. Po dwóch dniach zgłaszania problemu, w końcu przysłano fachowca, który naprawił usterkę tak, ze zaraz po jego wyjściu klej którym zakleił ścianę puścił i dziura wróciła."
"Zalety: Dobra lokalizacja, blisko do najładniejszych miejsc w Sidari. Pięknie urządzony i bardzo zadbany teren hotelu. Ładny basen, ale zimna woda. Właściciel przyłożył się do poprawienia jakości jedzenia po rozmowie z nami, dbał o to, żebyśmy byli zadowoleni. Serwis sprzątający prawie codziennie, na plus. Bardzo miła obsługa.
Wady: Jedzenie było w większości niesmaczne. Śniadania codziennie dokładnie takie same i bardzo słaby wybór. Przygotowane pod brytyjczyków (jajko, bekon, smażony pomidor, fasolka i tylko jasne pieczywo, dużo dżemów)
Bardzo mało warzyw na śniadaniu. Mięso bywało zimne. Nuggetsy z kurczaka czerwone w środku. Całe jedzenie łącznie z sałatkami ociekało tłuszczem. Jednymi nietłustymi były owoce, które były bardzo dobre.
Odpływ pod prysznicem zatkany, woda stała bardzo długo. Często śmierdziało kanalizacją i pobliskim kanałem, zarówno w pokojach jak i na terenie ośrodka."
"Zalety: świetna lokalizacja
Wady: brudne pokoje, nie sprzątane, jedzenie monotonne. codziennie było spaghetti, można było zgadywać jaki makaron będzie."
"Zalety: Personal, jedzenie, lokalizacja"
"Zalety: Śniadania standardowe w stylu angielskim.
Launch i kolacje codziennie zmieniały się dania główne +możliwość dowolnej kompozycji sałatek. Na deser owoce, ciasta, lody. Napoje słodkie, gazowane, kawa, herbata, piwo. Bar przy basenie serwował piwo + drinki - czynny od 10:00 do 22:45 Lokalizacja hotelu bardzo blisko plaży. W okolicy bary, sklepy, wypożyczalnie aut/skuterów więc na pieszo można się wszędzie dostać. Wypożyczanie skutera 50 cm3 dla dwóch osób na dzień 25-30 euro + paliwo ok 3,5L (przejechaliśmy pół wyspy :). Dojazd do hotelu z lotniska autobusem 3,5 euro osoba (dworzec ok 1,5 km od lotniska), taxi 80 euro. Wypożyczenie w okolicy łódki dla max 7 osób 140 euro + paliwo / dzień
Wady: zawsze jest coś co można by napisać - w każdym bądź razie wszystkie zgłoszone w recepcji "reklamacje" zostały szybko rozwiązane w naszym konkretnym przypadku więc "to co mi się nie podobało", nie miało znaczenia patrząc na całość"
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: