
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Boasting ski-to-door access and a terrace, Rooms Hotel Kokhta is situated in Bakuriani – popular area for skiing and escape for adventurous skiers and snowboarders and not only. Among the facilities of this property are a restaurant, a 24-hour front desk and room service, along with free WiFi. Private parking can be arranged at an extra charge. All rooms in the hotel are fitted with a flat-screen TV. At Rooms Hotel Kokhta the rooms are fitted with a private bathroom. Guests at the accommodation can enjoy a buffet breakfast. Ski equipment hire is available at Rooms Hotel Kokhta. Borjomi is 30 km from the hotel.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Rooms Hotel Kokhta o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Breakfast for children up to 6 years is free, half of the full price for 7-12 years and full price for children above 13 years. When booking more than 5 rooms, different policies and additional supplements may apply.
W przypadku rezerwacji więcej niż 5 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 3 lat płacą GEL 0 za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Osoby wiek bez znaczenia płacą GEL 65 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, udogodnienia dla niepełnosprawnych, narciarstwo, śniadanie w pokoju, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, przechowalnia nart, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, taras słoneczny, transfer (dodatkowa opłata), bezpośredni dojazd do obiektu na nartach, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, parking przy ulicy, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, transfer, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: