![](/static/layout/hotele/gfx/l11/1.gif)
Trwa ładowanie...
![](/static/layout/hotele/gfx/l11/ajax50.gif)
+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Ten rodzinny hotel jest położony w pobliżu szerokiej, piaszczystej plaży. Hotel oferuje klimatyzowane apartamenty z własnym wyżywieniem, a także bar i restaurację oraz fantastyczny odkryty basen. Goście hotelu Solecito mogą korzystać ze słońca na dużym tarasie do opalania lub ochłodzić się w basenie ze słodką wodą. Dzieci mogą bawić się w osobnym basenie. Hotel dzieli tylko 700 metrów od szerokiej plaży w Alcudii, gdzie można podziwiać wspaniałe widoki na ocean i góry. Można tu popływać w wodach Morza Śródziemnego. Warto też skorzystać z dobrych warunków do uprawiania sportów wodnych takich jak windsurfing, z których słynie Majorka. Goście mogą sami zarządzać swoim czasem dzięki możliwości przygotowywania własnych posiłków w aneksie kuchennym, który jest częścią wszystkich jasnych, praktycznie urządzonych apartamentów. Apartamenty obejmują także prywatny, umeblowany balkon z widokiem na ogród krajobrazowy hotelu Solecito. Balkon jest idealnym miejscem na długi, letni wieczór w towarzystwie znajomych lub rodziny.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Z powodu koronawirusa (COVID-19) ten obiekt stosuje rygorystyczne zasady dystansu społecznego. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Podczas zameldowania należy okazać kartę kredytową, której dane podano w momencie dokonywania rezerwacji. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 1 roku płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
restauracja, bar, całodobowa recepcja, ogród, taras, transfer lotniskowy, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, sejf, wymiana walut, masaż, bilard, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, bankomat na terenie obiektu, bar przekąskowy, odkryty basen (czynny w sezonie), transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, brodzik, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, basen dla dzieci, basen, transfer, całodobowa ochrona, czujnik dymu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego
"Zalety: Śniadanie dosyć monotonne ale raczej takich oczekiwałem
Wady: W zasadzie nie było nic takiego"
"Zalety: Bardzo czysto, obsługa sprawnie i szybko działająca (w moim przypadku kiedy popsuła się klimatyzacja), w apartamencie było często sprzątane i wymieniane ręczniki
Wady: Apartament tak naprawdę na max 4 osoby, a było nas 6. Pozostała dwójka musiała spać na bardzo nie wygodnych łóżkach. W okolicy bardzo śmierdzi kanalizacją."
"Zalety: Pomocny personel,blisko sklepy,smaczne aczkolwiek monotonne śniadanie,ogólnie pobyt udany:)
Wady: Daleko od plaży,braki przyborów kuchennych,słaba klimatyzacja"
"Zalety: Czysto
Wady: Bardzo dlugi czas oczekiwania na sniadanie (30 min), w opisie na wyposazeniu pokoju mialy byc kosmetyki a nie było"
"Zalety: Miejsce znajduje się dość daleko od centrum czy Alcudii, ale nam to nie przeszkadzało, bo mieliśmy samochód. Nie było problemu z miejscem parkingowym. Obiekt dzieli się na kilka budynków - część zawierającą recepcję i restaurację z telewizorem, gdzie można było oglądać mecze piłki nożnej oraz dwa oddzielne z pokojami. Wybraliśmy apartament z dwoma pokojami, salonem i kuchnią. Dodatkowo były dwie łazienki i dwa tarasy. Do dyspozycji gości jest codziennie czyszczony basen i mnóstwo leżaków.
Aneks kuchenny wyposażony dobrze, a na plus forma do kostek lodów z zamrożoną już wodą. Brakowało nam gąbki i płynu do mycia naczyń. Miło by było mieć dzbanek na domowe drinki.
Wyżywienie niestety ubogie. Na śniadanie są tylko dwa wybory śniadań. Na kolację do wyboru przystawka, danie główne i deser.
Personel miły.
Blisko do sklepów spożywczych.
Wady: Na śniadanie są tylko dwa wybory - śniadanie kontynentalne lub angielskie, które codziennie wygląda tak samo. Uważam, że powinno być urozmaicane, np. inna wędlina, dżem czy owoc mogłyby być zmieniane codziennie. Na kolację dwa razy dostaliśmy te same kanapki lodowe jako deser, które również można było zamienić na coś innego. Niestety dało się odczuć braki w personelu, gdzie często jedna osoba stała na barze robiąc kawę, przynosiła posiłki, sprzątała stoły i stała na recepcji. Na sniadanie czy kolację często czekało się jakieś 30-60 minut, a i tak jajecznicę dostawało się zimną. Raz odmówiliśmy sobie deser, bo tak długo czekaliśmy na dania główne, że już skończyły się godziny kolacji. Uważam, że powinno być więcej pracowników, bo przykro się patrzyło na te osoby próbujące wykonać tak wiele obowiązków. W restauracji jest bardzo zimno i nie ma ogrzewania.
Niestety raz gdy wróciliśmy do pokoju po zwiedzaniu miasta zauważyliśmy wodę na podłodze łazienki i musieliśmy wezwać pomoc techniczną. Panowie zajmowali się naprawą ponad 1,5 godziny informując co jakiś czas, że „jeszcze 30 minut”. W innych hotelach w takich chwilach zmienia się pokoje, a tutaj to niestety nie nastąpiło. Być może było pełne obłożenie.
Trzeba się nastawić na hałasy czy zabawy dzieci, ale miejsce jest dość małe, więc nie przeszkadza to aż tak bardzo."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: