![](/static/layout/hotele/gfx/l11/1.gif)
Trwa ładowanie...
![](/static/layout/hotele/gfx/l11/ajax50.gif)
+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
"Zalety: Śniadanie dosyć monotonne ale raczej takich oczekiwałem
Wady: W zasadzie nie było nic takiego"
"Zalety: Bardzo czysto, obsługa sprawnie i szybko działająca (w moim przypadku kiedy popsuła się klimatyzacja), w apartamencie było często sprzątane i wymieniane ręczniki
Wady: Apartament tak naprawdę na max 4 osoby, a było nas 6. Pozostała dwójka musiała spać na bardzo nie wygodnych łóżkach. W okolicy bardzo śmierdzi kanalizacją."
"Zalety: Pomocny personel,blisko sklepy,smaczne aczkolwiek monotonne śniadanie,ogólnie pobyt udany:)
Wady: Daleko od plaży,braki przyborów kuchennych,słaba klimatyzacja"
"Zalety: Czysto
Wady: Bardzo dlugi czas oczekiwania na sniadanie (30 min), w opisie na wyposazeniu pokoju mialy byc kosmetyki a nie było"
"Zalety: Miejsce znajduje się dość daleko od centrum czy Alcudii, ale nam to nie przeszkadzało, bo mieliśmy samochód. Nie było problemu z miejscem parkingowym. Obiekt dzieli się na kilka budynków - część zawierającą recepcję i restaurację z telewizorem, gdzie można było oglądać mecze piłki nożnej oraz dwa oddzielne z pokojami. Wybraliśmy apartament z dwoma pokojami, salonem i kuchnią. Dodatkowo były dwie łazienki i dwa tarasy. Do dyspozycji gości jest codziennie czyszczony basen i mnóstwo leżaków.
Aneks kuchenny wyposażony dobrze, a na plus forma do kostek lodów z zamrożoną już wodą. Brakowało nam gąbki i płynu do mycia naczyń. Miło by było mieć dzbanek na domowe drinki.
Wyżywienie niestety ubogie. Na śniadanie są tylko dwa wybory śniadań. Na kolację do wyboru przystawka, danie główne i deser.
Personel miły.
Blisko do sklepów spożywczych.
Wady: Na śniadanie są tylko dwa wybory - śniadanie kontynentalne lub angielskie, które codziennie wygląda tak samo. Uważam, że powinno być urozmaicane, np. inna wędlina, dżem czy owoc mogłyby być zmieniane codziennie. Na kolację dwa razy dostaliśmy te same kanapki lodowe jako deser, które również można było zamienić na coś innego. Niestety dało się odczuć braki w personelu, gdzie często jedna osoba stała na barze robiąc kawę, przynosiła posiłki, sprzątała stoły i stała na recepcji. Na sniadanie czy kolację często czekało się jakieś 30-60 minut, a i tak jajecznicę dostawało się zimną. Raz odmówiliśmy sobie deser, bo tak długo czekaliśmy na dania główne, że już skończyły się godziny kolacji. Uważam, że powinno być więcej pracowników, bo przykro się patrzyło na te osoby próbujące wykonać tak wiele obowiązków. W restauracji jest bardzo zimno i nie ma ogrzewania.
Niestety raz gdy wróciliśmy do pokoju po zwiedzaniu miasta zauważyliśmy wodę na podłodze łazienki i musieliśmy wezwać pomoc techniczną. Panowie zajmowali się naprawą ponad 1,5 godziny informując co jakiś czas, że „jeszcze 30 minut”. W innych hotelach w takich chwilach zmienia się pokoje, a tutaj to niestety nie nastąpiło. Być może było pełne obłożenie.
Trzeba się nastawić na hałasy czy zabawy dzieci, ale miejsce jest dość małe, więc nie przeszkadza to aż tak bardzo."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: