+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Renaissance Amsterdam Schiphol Airport Hotel jest usytuowany niedaleko lasu Amsterdamse Bos. Oferuje on całodobowe centrum fitness, 250 nowoczesnych pokoi, taras, transfer lotniskowy i bar. Wszystkie pokoje zapewniają miejsce do pracy i telewizor z płaskim ekranem. W każdym pokoju jest też łazienka z kabiną prysznicową, a także ekspres do kawy. Codziennie rano w obiekcie serwowane jest śniadanie w formie bufetu. Na miejscu dostępna jest też restauracja Signature, która zaprasza na dania kuchni międzynarodowej Na życzenie dostępne są również dania niezawierające nabiału i wegańskie. Do dyspozycji Gości jest bar XPLORE. Okolica cieszy się popularnością wśród miłośników turystyki pieszej i rowerowej oraz jazdy konnej. Obiekt oferuje ponadto sale konferencyjne. Amsterdam jest oddalony od hotelu o 10 km, a Rotterdam – o 48 km. Odległość od lotniska Amsterdam-Schiphol wynosi 3 km.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Po przyjeździe należy wpłacić depozyt w wysokości 50 EUR, który jest naliczany od osoby za noc.
W przypadku rezerwacji więcej niż 8 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny
na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja) w cenie 17,50 EUR za dzień.
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Osoby 12 lub więcej lat płacą € 60 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, pokoje dźwiękoszczelne, piesze wycieczki, obiady na wynos, jazda na rowerze, ogrzewanie, faks / ksero, jazda konna, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, usługi konsjerża, transfer (bezpłatny), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), automat z napojami, automat z przekąskami, transfer lotniskowy (bezpłatny), wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, posiłki dla dzieci, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, linka alarmowa w łazience, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, wskazówki dla niewidomych w alfabecie Braille'a, miski dla pupila, meble ogrodowe, fitness, transfer, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Wynajem rowerów, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt
"Zalety: Lokalizacja. sąsiedztwo hotelu, widok z okna."
"Zalety: Piękne lobby
Wady: Obsługa recepcji nie odpowiada na maile ,nie mogę doprosić się o zwrot depozytu"
"Zalety: Hotel oferuje transport do i z lotniska hotelowym busem w cenie noclegu. Hotel bardzo czysty schludny i zadbany, bardzo dobry bufet sniadaniowy, pokoj rowniez czysty i zadbany, lozko wygodne
Wady: Hotel ofefuje wynajem rowerow za dodatkowa oplata. Niestety rower ktory wypozyczylam byl w niezadowalajacym stanie technicznym - slabe hamulce, dodatkowo w trakcie jazdy uszkodzeniu ulegla kierownica co sprawilo ze droga powrotna do hotelu byla niebezpieczna. Hotel przyjal skarge i zwrocil koszt wypozyczenia jednak standard oferowanego sprzetu odbiega znaczaco od standardu hotelu. A szkoda.
W pokoju jest kacik kawowy ale nie zaopatrzony w lyzeczki."
"Wady: Śniadanie wydawane do pokojów, ale bardzo słabe - to co otrzymywałem to taca z jedzeniem na poziomie najtańszych sieci hoteli B&B (bułka, plasterek szynki, kawa i sok)
Pracownicy jakby zaczęli pracę wczoraj, niezorientowani w swoich obowiązkach. Jednego wieczoru zadzwonili do mojego pokoju, że muszę przyjść do recepcji zapłacić za śniadanie kolejnego dnia, a przecież mieli mój depozyt na karcie kredytowej na 500 eur, gdy powiedziałem to recepcjoniście to zwyczajnie odłożył słuchawkę bez słowa.
Hotel był niemalże pusty, a ja otrzymałem pokój najdalej jak było to tylko możliwe (2049), w najdalszym skrzydle hotelu, ostatni pokój w korytarzu - i musiałem chodzić sobie z tym śniadaniem w rękach kilometr w jedną i drugą stronę
Tragedia, bo hotel piękny, a serwis nędzny"
"Zalety: Świetna lokalizacja, blisko do centrum Amsterdamu. Obsługa hotelu znakomita, śniadanie przepyszne :) Hotel zasługuje na 5 gwiazdek !"
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: