+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Hotel Van der Valk Schiphol położony jest 10 minut jazdy od lotniska Schiphol i 21 km od Amsterdamu. Zapewnia on bezpłatny transfer oraz bezpłatne Wi-Fi we wszystkich pomieszczeniach. Na miejscu dostępny jest także bezpłatny parking, z którego można korzystać w trakcie pobytu. Wszystkie pokoje i apartamenty typu suite w obiekcie Van der Valk Hotel A4 Schiphol mieszczą łazienkę z prysznicem i/lub wanną. Codziennie rano w restauracji podawane jest obfite śniadanie w formie bufetu. W porze lunchu i kolacji oferowane są tu dania kuchni międzynarodowej. Na terenie hotelu Van der Valk znajduje się duże centrum odnowy biologicznej z krytym basenem, sauną, łaźnią parową oraz innymi udogodnieniami. Dostępne są tu również podgrzewane fotele. Pozostałe udogodnienia obejmują bieżnię na świeżym powietrzu oraz siłownię z nowoczesnym sprzętem. Centrum wystawowe RAI i ogród botaniczny Keukenhof znajdują się zaledwie 20 minut jazdy od obiektu.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Na miejscu dostępny jest parking, z którego można korzystać bezpłatnie w trakcie pobytu. Obiekt nie oferuje parkingu długoterminowego. Bezpłatny transfer busem na lotnisko dostępny jest w godzinach 05:00–23:40. Z lotniska bus odjeżdża z przystanków A9-A13. Transfer busem w nocy podlega dodatkowej opłacie w wysokości 7,50 EUR za osobę (opłata za przejazd dzieci do 11. roku życia wynosi 5 EUR). Usługa ta oferowana jest w zależności od dostępności i należy ją zarezerwować w momencie zameldowania. Osoby podróżujące z dziećmi powyżej 2. roku życia muszą zarezerwować pokój rodzinny.
W przypadku rezerwacji więcej niż 6 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny
na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja) i mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 3 lat płacą € 7,50 za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 17 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, sauna, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, kasyno, dostęp do Internetu, winda, sejf, pokoje dźwiękoszczelne, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, kryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, kryty basen (czynny przez cały rok), transfer (bezpłatny), transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), automat z napojami, automat z przekąskami, transfer lotniskowy (bezpłatny), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, bilety transportu publicznego, parking dla osób niepełnosprawnych, basen z podgrzewaną wodą, wino / szampan, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, miejsce na piknik, łaźnia parowa, fitness, szatnia / przebieralnia, basen, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt
"Zalety: Wszystko było ok. W tym hotelu trudno się do czegoś przyczepić. Pokoje Super, przestrone, bardzo czyste. Jedzenie smaczne.
Wady: Brak"
"Zalety: W tym hotelu wszystko się zgadza. Darmowy transfer na i z lotniska do hotelu. Pyszne śniadania. Dobre jedzenie w restauracji. Basen i siłownia fantastyczne. Ogolno dostępny sklep otwarty cała dobę."
"Zalety: Tylko i wyłącznie śniadanie. Super.
Wady: Personel na recepcji bardzo nie miły. Starsza Pani na recepcji bardzo nie profesjonalna . Ludzie są oceniani na podstawie wyglądu. Niestety brak kultury. Najgorszy hotel z tej sieci w jakim nocowałam. W porównaniu do pozostałych hoteli Van der Valk oceniam go bardzo słabo. Jakość na najgorszym poziomie . Niestety bardzo rozni sie poziomem jakości od pozostałych hoteli. Cena taka sama a Jakość znacznie gorszą..Meble bardzo zniszczone ,pościel z dziurami I można dużo wymieniać. Basen usytuowany tuż przy korytarzu co sprawia że każdy gość który idzie korytarzem zagląda w szybę basenu. Zero prywatności . Taras nie skończony po remoncie i bardzo bardzo brudny ."
"Wady: remont i daleki dojazd do pokoju z parkingu"
"Zalety: Przestronność pokoju.
Wady: Remont o którym nie zostałem poinformowany wcześniej."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: