
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt THE PERFECT STAYS-Blue Pool Villa położony jest w miejscowości Lonavla i oferuje zaplecze do uprawiania sportów wodnych oraz klimatyzację. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Dworzec kolejowy w Lonavli – 3,5 km, Kune Falls – 4,9 km. Oferta domu wakacyjnego obejmuje prywatny basen, ogród, sprzęt do grillowania, bezpłatne WiFi oraz bezpłatny prywatny parking. W domu wakacyjnym zapewniono taras, 3 sypialnie, salon, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, a także 3 łazienki z prysznicem i wanną spa. Goście mogą podziwiać widok na miasto. Wyposażenie obejmuje też telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych. W domu wakacyjnym zapewniono ręczniki i pościel. Pracownicy całodobowej recepcji, którzy mówią w języku angielskim, hindi i marathi, chętnie udzielą praktycznych porad na temat okolicy obiektu. Zaplecze odnowy biologicznej obiektu THE PERFECT STAYS-Blue Pool Villa obejmuje kryty basen i wannę spa. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Bhushi Dam – 8,1 km, Lion's Point – 14 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Pune International, znajduje się 73 km od obiektu THE PERFECT STAYS-Blue Pool Villa.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu THE PERFECT STAYS-Blue Pool Villa o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości INR 3000 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, wanna z hydromasażem / jacuzzi, sprzęt do grillowania, faks / ksero, przechowalnia bagażu, WiFi, pokoje dla alergików, kryty basen, bezpłatne WiFi, klimatyzacja, kryty basen (czynny przez cały rok), klub nocny / DJ, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, prasa do spodni, zaplecze do sportów wodnych na miejscu, park wodny, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, WiFi dostępne w całym obiekcie, parking w garażu, dostęp dla wózków inwalidzkich, wysoka toaleta, niska umywalka, basen bez krawędzi, bar przy basenie, brodzik, wino / szampan, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, miejsce na ognisko, zabiegi upiększające, zabiegi na twarz, depilacja woskiem, makijaż, zabiegi na włosy, manicure, pedicure, strzyżenie, koloryzacja włosów, układanie włosów, udogodnienia spa, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż głowy, masaż dłoni, basen dla dzieci, basen, happy hour, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: