
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
As you visit Mumbai, how about get a taste of old Bombay as well? Nestled in a quiet bylane of Colaba- one of Mumbai’s oldest localities and a stone throw away from its heritage sites like The Gateway of India, Colaba Causeway and many more! Our property brings you the best of modern amenities and the feeling of home, right here in the heart of Mumbai. Stay in an over 100 year old charming building, now a Premium Hostel - where we provide our guests many options, from Dorm Beds to Private Rooms including free Wi-Fi, a shared kitchen , an All Day Cafe in an open terrace stocked with books, board games and musical instruments to match your every mood. Our guests from all over the world, enjoy a clean, well equipped hostel within walking distance to the city’s most renowned spots and amidst beautiful British era and art deco inspired architecture. Policies by Backpacker Cowies/Terms and Conditions:- ● Please make sure to leave your contact number when making this booking. In case we can't contact you, the booking may not be guaranteed. ● Lockers are provided to each guest. We would request you to carry your own lock. Hostel management is not responsible for all the personal belongings and luggage of the guests. ● Local IDs are not accepted, we would require an ID that is approved by any Government Authority. ● A sum of INR 200 is to be deposited by every guest on the account of Damage Deposit, which would be collected only in Cash. This amount will be reimbursed on check-out, subject to an inspection of the property. ● Cancellation and prepayment policies vary according to accommodation type. ● Rights to admission reserved. ● This Property Follows Green Hour Initiative , AC's Will Be Shut Down For 4-5 Hours Everyday.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Backpacker Cowies o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości INR 200 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. Please note that guests are requested to contact the property for bookings of group larger than 10 people. Please note that the property follows green social non-air-conditioned hours from 13.00 hours to 19.00 hours. Please carry a valid Photo ID card for verifying the reservation. (PAN Card And VoterID is not accepted as a valid ID) Foreign guests need to produce a valid passport with visa You are required to make a 100% pre-payment at the time of your check-in. Non-resident guests are not allowed inside the property. Alcohol consumption is not permitted at the premises.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Dzieci nie są akceptowane.
Dorośli płacą Rs. 2 500 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
Dzieci
Pobyt dzieci nie jest możliwy.
całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, pokój gier, dostęp do Internetu, winda, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, wspólna kuchnia, wspólny salon / sala TV, tylko dla dorosłych, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, meble ogrodowe, wieczór filmowy, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego
"Zalety: Obsługa i lokalizacja
Wady: Nie mam złych opinii"
"Zalety: Na Colabie blisko atrakcji
Wady: Trwał remont"
"Zalety: Bardzo dobra lokalizacja, idealne miejsce wypadowe do obejrzenia najważniejszych punktów miasta. Pracownicy mili i pomocni. Zatrzymaliśmy się w pokoju Superior Private Room, który jest całkiem przestronny i posiada sporą łazienkę. Przestrzeń wspólna również przestronna i wygodna.
Wady: Czystość pokoju pozostawała wiele do życzenia, Brudne ściany i tona kurzu na wiatraku - aż strach go włączyć z obawy czy aby cały ten kurz nie spadnie prosto na łóżko. Najgorzej jednak wyglądała sytuacja z materacem i pościelą. Zaraz po zameldowaniu ruszyliśmy na zwiedzanie. Wróciliśmy wieczorem i chcieliśmy położyć się spać. Okazało się jednak, że zarówno prześcieradło jak i materac są brudne i mokre. po interwencji na recepcji - która przeszła bardzo sprawnie - przysłano osoby, które zajęły się problemem. Po zdjęciu pościeli i naszej interwencji, że nie tylko pościel wymaga wymiany ale również materac - który był mokry - zdjęto go z ramy łóżka. Naszym oczom ukazał się brudny i mokry ręcznik, który nie wiadomo jak długo tam leżał i kisł. Materac i pościel zostały wymienione. Niemniej jednak niesmak pozostał. Świadczy to o tym, że pokoje są pobieżnie ogarniane przed przyjazdem gości."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: