
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt MAXXVALUE - SERVICE APARTMENT MAROL znajduje się w miejscowości Bombaj i oferuje bezpłatne WiFi, bezpłatny prywatny parking oraz widok na ogród. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum handlowe Phoenix MarketCity – 5 km. We wszystkich opcjach zakwaterowania zapewniono klimatyzację oraz telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych. Podczas pobytu Goście mogą odprężyć się we wspólnym salonie. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Jezioro Powai – 5,3 km, Indyjski Instytut Technologiczny w Bombaju – 5,9 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Mumbaj Chhatrapati Shivaji, znajduje się 3 km od obiektu MAXXVALUE - SERVICE APARTMENT MAROL.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu MAXXVALUE - SERVICE APARTMENT MAROL o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Please note that all couples must present a marriage certificate upon check-in. Unmarried Couples are not allowed.
parking, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, wymiana walut, obiady na wynos, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, prasa do spodni, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, owoce, miejsce na ognisko, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: