
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Pięciogwiazdkowy obiekt Trident Bandra Kurla zapewnia odkryty basen oraz kompleksowe usługi spa. Przez całą dobę Goście mogą też korzystać z obsługi pokoju i usług konsjerża. Na miejscu dostępny jest bezpłatny parking. We wszystkich pokojach zapewniono bezpłatne WiFi. Pokoje są klimatyzowane i zdobią je kontrastowe elementy w kolorze czerwonym. Pokoje oferują telewizor z płaskim ekranem, odtwarzacz DVD oraz możliwość podłączenia iPoda. Do dyspozycji Gości jest także sejf oraz dobrze wyposażony minibar. Każdy pokój dysponuje łazienką z prysznicem lub wanną. Obiekt Trident Bandra Kurla znajduje się w północnej części Bombaju, 15 minut jazdy od lotniska krajowego. Dojazd na międzynarodowe lotnisko Chhatrapati Shivaji zajmuje 20 minut, a do stacji końcowej kolei podmiejskiej (linia Western) można dojechać z obiektu w 40 minut. W restauracji Botticino serwowane są wyśmienite wina oraz dania kuchni włoskiej, a lokal 022 oferuje sushi, a także potrawy kuchni azjatyckiej i zachodniej. Goście mogą też odwiedzić restaurację Maya, w której podawane są dania kuchni indyjskiej, lub oferujący sałatki bar Trident Patisserie & Delicatessen. Na terenie znajdującego się w obiekcie centrum spa i fitness Goście mogą skorzystać z odprężających masaży lub poćwiczyć na siłowni. Hotel oferuje również centrum biznesowe oraz sklep z pamiątkami.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Trident Bandra Kurla o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Please note that the name on the credit card used for the booking should correspond to the guest staying at the property. For reservations made by a third party, you will need to complete an authorisation form and present a copy of the person's ID and credit card. A physical card will have to be produced at the time of arrival and departure for the Hotel to process the payment. When booking more than 5 rooms, additional supplement will apply along with non-refundable deposit for the entire stay.
W przypadku rezerwacji więcej niż 5 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 11 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, fryzjer / salon piękności, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, usługa parkingowego, wymiana walut, pokoje dźwiękoszczelne, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, łaźnia turecka / parowa, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), tylko dla dorosłych, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, linka alarmowa w łazience, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, zabiegi upiększające, fitness, trener personalny, szatnia / przebieralnia, basen, transfer, wieczory tematyczne z kolacją, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu
"Zalety: Blisko konferencji w czystym miejscu Mumbaju co nie jest takie oczywiste
Wady: Konsjerż nie jest Konsjerżem tylko po prostu obsługą"
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: