
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Pięciogwiazdkowy hotel Trident Nariman Point położony jest przy bulwarze Marine Drive w Mumbaju i oferuje piękne widoki na Morze Arabskie. Obiekt zapewnia czynne przez całą dobę centrum biznesowe, odkryty basen, centrum fitness i relaksujące zabiegi spa. We wszystkich pokojach zapewniono bezpłatne WiFi. Wszystkie pokoje są klimatyzowane i wyposażone w telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów satelitarnych, sejf oraz minibar. Z niektórych pokoi roztaczają się widoki na morze. Każdy pokój dysponuje łazienką z prysznicem lub wanną i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Hotel Trident Nariman Point znajduje się 5,8 km od terminala centralnego i zachodniego dworca kolejowego w Mumbaju. Odległość od międzynarodowego lotniska Chhatrapati Shivaji wynosi 24 km. Personel punktu informacji turystycznej służy pomocą w organizacji wycieczek i wynajmie samochodów. W hotelu dostępna jest prasa codzienna oraz całodobowa recepcja z przechowalnią bagażu. W restauracji Frangipani serwowane są dania kuchni śródziemnomorskiej, a w restauracji India Jones można skosztować specjałów z południowo-wschodniej Azji i potraw kuchni japońskiej. Śniadanie w formie bufetu serwowane jest w lokalu Veranda, a koktajle – w barze Opium Den.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Trident Nariman Point o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) ten obiekt nie przyjmuje gości z niektórych krajów w okresie obowiązywania tych wytycznych. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt tymczasowo wstrzymał świadczenie usług transportu. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Goście muszą okazać min. 1 dokument z wymienionych, aby móc zatrzymać się w tym obiekcie: dokument potwierdzający pełne szczepienie na koronawirusa (Covid-19), ważny negatywny test PCR na koronawirusa lub aktualny dokument potwierdzający przechorowanie koronawirusa. When booking more than 5 rooms, additional supplement will apply along with non-refundable deposit for the entire stay. To ensure you have the best possible experience at our hotel, we are updating some of our facilities. We are committed to ensuring you are not inconvenienced during your stay and look forward to welcoming you as usual.
W przypadku rezerwacji więcej niż 5 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny przy sąsiednich ulicach (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 11 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, ogród, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, usługa parkingowego, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, bilard, tenis stołowy, rzutki, pokoje dźwiękoszczelne, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, bar przekąskowy, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, parking dla osób niepełnosprawnych, wino / szampan, owoce, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, zabiegi upiększające, zabiegi na twarz, depilacja woskiem, makijaż, zabiegi na włosy, manicure, pedicure, strzyżenie, koloryzacja włosów, układanie włosów, zabiegi na ciało, peeling ciała, body wrapping, terapia światłem, kąpiel stóp, pakiet spa / wellness, fitness, trener personalny, szatnia / przebieralnia, basen, galerie sztuki, stand-up, wieczór filmowy, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, happy hour, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
"Wady: Jeżdżę po całym świecie, ale coś takiego zdarzyło mi się pierwszy raz. Na sześć spędzonych nocy tylko dwa razy udało się posprzątać pokój. Wprawdzie przepraszali, zapewniali że dołożą wszelkich starań, nawet bukiecik umieścili w pokoju, ale następnego dnia było to samo, czyli późnym popołudniem pokój nie był posprzątany. Codziennie średnio z 7 godzin nie było mnie w hotelu, więc był czas. Tym bardziej że informowałem, iż pracuje w pokoju... Ale jakby logiczne. Kiedy w końcu dojdzie się do recepcji (kolejki, bo na tak duży hotel zbyt mało stoisk z recepcją), to nie ma pytania jak minęła podróż czy inne uprzejmosci, tylko żądanie karta kredytowej, bo trzeba delikwenta skasować i już nie trzeba się starać. I tak rzeczywiście jest, bo szczególnie w łazience jest wiele technicznych niedoróbek, nawet brak szczotki do toalety, słabe bardzo śniadania, zawalone walizkami korytarze, kolejki do recepcji stojące w poprzek korytarza, grupy turystów. I może jak na hotel turystyczny to wszystko jest w porządku, ale na pięcio gwiazdkowy, gdzie za dobę płaci sie coś 250 euro, to są inne wymagania i oczekiwania. Ale jak zaznaczylem: delikwent został z góry skasowany i już nie trzeba się nim zajmować. Wprawdzie chciano ze mną rozmawiać, tylko o czym? Przepraszać za zaistniałą sytuację? Co mi po tym? Faktem niezaprzeczalnym jest, że tylko ja wywiązałem się z umowy, bo zapłaciłem wymaganą cenę otrzymując usługę pośredniej jakości lub jej całkowity brak!
Po tym doświadczeniu wierzę w to, co tu i na innych miejscach wiele osób pisze, że te bardzo pozytywne oceny zostały przez hotel kupione."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: