
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Discover five-star hotel amenities in a beautiful beach setting at Goa Marriott Resort & Spa. Situated on the edge of Miramar Beach, with picturesque views of the Arabian Sea and Mandovi River, our luxury hotel blends relaxing resort services with award-winning hospitality. Settle into well-appointed rooms and suites with sweeping views of the bay or the hotel gardens. Taste the flavors of Goa and the world in our restaurants and bars, including a swim-up bar in our outdoor pool. Treat yourself to pampering at our spa, take a yoga class at our 24-hour fitness center or simply relax in a hammock. Our elegant indoor and outdoor venues offer the perfect setting for business events and weddings, with customized catering and personalized service. Near the hotel, you'll find the surrounding areas of Panjim and North Goa with beautiful beaches, historic landmarks and onshore and offshore casinos. Whether visiting for work or enjoying a beach getaway, we look forward to greeting you at Goa Marriott Resort & Spa.
Please note that the hotel will charge the credit card with a pre-authorization amount of INR 10. This amount will be adjusted against the final bill. Reservations with an invalid credit card or a credit card on which a pre-authorization charge fails shall be canceled within 24 hours of completing a booking. Please note that all packages mentioning that meals are (if included in the rate) will be buffet breakfast, buffet lunch and buffet dinner at Waterfront Terrace and Bar. Rate of GST associated with the room selection: 12% if room rate is below INR 7500 or 18% if room rate is above INR 7500. If you pay more tax than required, you may collect the balance amount from the hotel at check out. If you pay less tax than required, the hotel reserves the right to collect the balance amount from you at check out.
W przypadku rezerwacji więcej niż 9 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 1 roku płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 11 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Osoby wiek bez znaczenia płacą Rs. 2 500 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, ogród, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, centrum biznesowe, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, pokój gier, kasyno, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, usługa parkingowego, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, bilard, tenis stołowy, wanna z hydromasażem / jacuzzi, sprzęt do grillowania, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, zespół animatorów, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, klub dla dzieci, lokalizacja przy samej plaży, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, łaźnia publiczna, gry planszowe / puzzle, sala zabaw, plac zabaw, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, dostęp dla wózków inwalidzkich, wysoka toaleta, niska umywalka, linka alarmowa w łazience, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, sprzęt do badmintona, miski dla pupila, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, zabiegi upiększające, zabiegi na twarz, depilacja woskiem, makijaż, zabiegi na włosy, manicure, pedicure, strzyżenie, koloryzacja włosów, układanie włosów, udogodnienia spa, łaźnia parowa, salon spa / strefa relaksacyjna, pakiet spa / wellness, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, fitness, zajęcia jogi, zajęcia fitness, trener personalny, szatnia / przebieralnia, basen dla dzieci, basen, plaża, transfer, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wieczory tematyczne z kolacją, happy hour, lekcje gotowania, muzyka na żywo, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: