
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Hyatt Regency Trivandrum, usytuowany w miejscowości Thiruvananthapuram, oferuje odkryty basen, bezpłatny prywatny parking, centrum fitness oraz ogród. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Napier Museum – 1,9 km. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak restauracja, obsługa pokoju, całodobowa recepcja oraz bezpłatne WiFi. Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak usługa konsjerża i stanowisko informacji turystycznej. Personel służy także pomocą w wymianie walut. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono biurko, telewizor z płaskim ekranem i prywatną łazienkę. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie znajduje się prywatna łazienka z bezpłatnym zestawem kosmetyków i suszarką do włosów. Każdego ranka na miejscu serwowane jest śniadanie w formie bufetu, à la carte lub kontynentalne. Obiekt dysponuje tarasem. W pobliżu obiektu Hyatt Regency Trivandrum znajdują się liczne atrakcje, takie jak Dworzec kolejowy w mieście Trivandrum, Kerala Secretariat i Uczelnia Ayurvedic Medical College. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Thiruvananthapuram, znajduje się 5 km od obiektu Hyatt Regency Trivandrum.
Rate of GST associated with the room selection: 12% if room rate is below INR 7500 or 18% if room rate is above INR 7500. If you pay more tax than required, you may collect the balance amount from the hotel at check out. If you pay less tax than required, the hotel reserves the right to collect the balance amount from you at check out.
Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Osoby 13 lub więcej lat płacą Rs. 3 500 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, sauna, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, usługa parkingowego, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, pokoje dźwiękoszczelne, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, zamykane szafki, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, parking w garażu, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, wino / szampan, owoce, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, udogodnienia spa, łaźnia parowa, salon spa / strefa relaksacyjna, kąpiel stóp, pakiet spa / wellness, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, fitness, trener personalny, szatnia / przebieralnia, basen dla dzieci, basen, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: