
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Apartemen grand kamala lagoon by 21 Room położony jest w miejscowości Bekasi i oferuje odkryty basen, ogród, wspólny salon, zaplecze do uprawiania sportów wodnych, a także widok na miasto. Obiekt zapewnia bezpłatne WiFi. Niektóre opcje zakwaterowania wyposażono w telewizor z płaskim ekranem i odtwarzacz Blu-ray. W niektórych opcjach znajduje się prywatna łazienka z bezpłatnym zestawem kosmetyków oraz kuchnia z lodówką. Obiekt Apartemen grand kamala lagoon by 21 Room oferuje plac zabaw. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum handlowe Grand Galaxy Park – 4 km, Park rozrywki Taman Mini Indonesia Indah – 16 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Dżakarta-Halim Perdanakusuma, znajduje się 17 km od obiektu Apartemen grand kamala lagoon by 21 Room.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Centrum fitness jest nieczynne od śr. 06 wrz. 2023 do wt. 31 gru. 2024
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Parking publiczny jest dostępny
na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja) w cenie 4000 IDR za godzinę.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 17 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, zaplecze bankietowe / konferencyjne, centrum fitness, ogród, centrum biznesowe, fryzjer / salon piękności, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, plac zabaw dla dzieci, tenis stołowy, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, bankomat na terenie obiektu, odkryty basen (czynny przez cały rok), zaplecze do sportów wodnych na miejscu, wspólny salon / sala TV, sklep na miejscu, tylko dla dorosłych, parking na miejscu, plac zabaw, parking dla osób niepełnosprawnych, basen, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: