
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt ASTON Sentul Lake Resort & Conference Center jest usytuowany w mieście Bogor w Jawie Zachodniej i oferuje basen odkryty oraz spa. Do dyspozycji Gości jest restauracja oferująca dania do wyboru z karty. Obiekt zapewnia bezpłatne WiFi oraz bezpłatny parking. Pokoje są wyposażone w telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów kablowych, sejf oraz lodówkę. Każdy z nich obejmuje część wypoczynkową, prywatną łazienkę z prysznicem, suszarką do włosów, kapciami oraz bezpłatnymi przyborami toaletowymi. Obiekt dysponuje całodobową recepcją. Za dodatkową opłatą dostępny jest transfer lotniskowy. Dżakarta jest oddalona o 45 km od obiektu, a góra Puncak – o 18 km. Odległość od najbliższego lotniska – portu lotniczego Dżakarta-Halim Perdanakusuma – wynosi 37 km.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) ten obiekt nie przyjmuje gości z niektórych krajów w okresie obowiązywania tych wytycznych. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości IDR 500000 jest wymagany po przyjeździe. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 14 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona na konto karty kredytowej po sprawdzeniu stanu obiektu.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 12 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Osoby 5 lub więcej lat płacą Rp 500 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, kort tenisowy, centrum fitness, pole golfowe (w promieniu 3 km), ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, usługa parkingowego, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, plac zabaw dla dzieci, tenis stołowy, karaoke, pokoje dźwiękoszczelne, kajakarstwo, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, faks / ksero, jazda konna, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bankomat na terenie obiektu, bar przekąskowy, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, klub dla dzieci, sklep na miejscu, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, sala zabaw, plac zabaw, posiłki dla dzieci, parking dla osób niepełnosprawnych, basen z widokiem, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, sprzęt do tenisa, kawiarnia na miejscu, udogodnienia spa, salon spa / strefa relaksacyjna, pakiet spa / wellness, masaż całego ciała, fitness, szatnia / przebieralnia, basen dla dzieci, basen, lekcje gotowania, muzyka na żywo, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: