
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Villa MANUSA położony jest w miejscowości Canggu i oferuje odkryty basen, ogród oraz wspólny salon. Na miejscu zapewniono też bezpłatne WiFi, a Goście mogą podziwiać widok na ogród. Oferta willi obejmuje bezpłatny prywatny parking oraz wspólną kuchnię. Wyposażenie willi obejmuje telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych. Goście mają do dyspozycji kuchnię z doskonałym wyposażeniem, w tym lodówką, piekarnikiem i mikrofalówką, a także 3 łazienki z prysznicem oraz bezpłatnym zestawem kosmetyków. Z tarasu roztacza się widok na basen. Na miejscu serwowane jest śniadanie à la carte, kontynentalne lub pełne angielskie/irlandzkie. W okolicy panują doskonałe warunki do uprawiania trekkingu. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Świątynia Tanah Lot – 7,6 km, Pole golfowe Nirwana – 8 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Denpasar Ngurah Rai, znajduje się 18 km od obiektu Villa MANUSA. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Villa MANUSA o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Jeśli dokonasz zniszczeń lub uszkodzeń w obiekcie w trakcie pobytu, możesz zostać poproszony o wniesienie opłaty do IDR 350000 po wymeldowaniu zgodnie z zasadami dotyczącymi zniszczeń obowiązującymi w tym obiekcie. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane. Bez dodatkowych opłat.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dodatkowe łóżka nie są dostępne.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, kort tenisowy, pole golfowe (w promieniu 3 km), ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, piesze wycieczki, nurkowanie, jazda konna, WiFi, odkryty basen, bezpłatne WiFi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólna kuchnia, wspólny salon / sala TV, sklep na miejscu, park wodny, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, WiFi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, plac zabaw, bramki zabezpieczające dla dzieci, posiłki dla dzieci, parking strzeżony, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, niska umywalka, basen bez krawędzi, brodzik, owoce, miski dla pupila, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, basen, plaża, transfer, stand-up, wieczór filmowy, wieczory tematyczne z kolacją, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, lekcje gotowania, basen, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: