
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt REOTEL at CITRAPLAZA NAGOYA BATAM położony jest w miejscowości Jodoh i oferuje bezpłatne WiFi, klimatyzację, ogród oraz taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum handlowe Nagoya Hill – 5,1 km, Terminal promowy Sekupang – 16 km. Na terenie obiektu znajduje się prywatny parking. W apartamencie zapewniono 1 sypialnię, 1 łazienkę, pościel, ręczniki oraz aneks kuchenny z pełnym wyposażeniem. Do dyspozycji Gości jest także telewizor z płaskim ekranem oraz balkon z widokiem na miasto. Obsługa recepcji, która mówi w języku angielskim, indonezyjskim i malajskim, zawsze chętnie służy pomocą. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Terminal promowy Nongsa Pura – 29 km, Barelang Bridge – 25 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Batam-Hang Nadim, znajduje się 14 km od obiektu REOTEL at CITRAPLAZA NAGOYA BATAM.
Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
Dzieci
Pobyt dzieci nie jest możliwy.
parking, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, łaźnia na świeżym powietrzu, łaźnia publiczna, basen dla dzieci, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: